Golf V 1,9 Słabo wkręca się na obroty, dużo pali

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marmi m
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 743
Rejestracja: pn sie 08, 2011 23:08
Lokalizacja: K-ce

Golf V 1,9 Słabo wkręca się na obroty, dużo pali

Post autor: marmi m » pt sty 27, 2012 20:38

Jak w temacie tracę siły do swojego autka.. jest to golf v 1,9 tdi pd ogólnie w aucie była wymieniona juz vacu pompa, dwa pompowtryski i parę innych pierdółek...

Ogólnie mój problem jest taki że dośc sporo mi to pali na postoju wacha się między 0,7-0,9 litra, w mieście potrafi palić 10-11l/100km, trasa to zaleznie normlana jazda max 110km to średnio 6-6,4 nigdy nie udało się zejśc poniżej 5,9...
Do tego autko słabo mi przyspiesza i dośc marnie wkręca się na obroty...

Mechanik twierdzi że wszystko jest wedle niego ok, autko nie kopci nic więcej się nie dzieje, turbo działa ok, robiony był pomiar mocy i ma ok 112Km i ledwo prawie 250Nm momentu...

czy ktoś sie orientuje czy to że marnie przyspiesza i słabo się kręci może być spowodowane skopanymi mapami silnika?? I jesli tak to gdzie na śląsku dać autko do sprawdzenia czy wszystko z nimi faktycznie jest ok... i gdzie dac autko do ewentualnej korekcji map??

Katowice i okolice...


CC 1,7CDTI --> VW GOLF V 1,9TDI -->GOLF 6 2.0TDI CR

Obrazek

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Golf V 1,9 Słabo wkręca się na obroty, dużo pali

Post autor: doggie » pt sty 27, 2012 21:52

robiony był pomiar mocy i ma ok 112Km i ledwo prawie 250Nm momentu...
dlaczego ledwo, normalne wskazania dla serii BXE chyba że masz wirusa?! Robiłeś logi dynamiczne? Sprawdzałeś ciśnienie doładowania?

trasa to zaleznie normlana jazda max 110km to średnio 6-6,4 nigdy nie udało się zejśc poniżej 5,9...
trochę dużo bo ja schodzę poniżej 5 przy delikatnym obsługiwaniu się pedałem gazu



Awatar użytkownika
marmi m
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 743
Rejestracja: pn sie 08, 2011 23:08
Lokalizacja: K-ce

Golf V 1,9 Słabo wkręca się na obroty, dużo pali

Post autor: marmi m » sob sty 28, 2012 01:22

doggie pisze:dlaczego ledwo, normalne wskazania dla serii BXE chyba że masz wirusa?! Robiłeś logi dynamiczne? Sprawdzałeś ciśnienie doładowania?
troszke ten moment niski no ale norma wedle fabryki...
Były robione logi dynamiczne wszystkie wartości są ok, co do ciśnienia doładowania, to Aligator mówi że jest trochę za niskie, ale demontowywał turbinkę, sprawdzał i mówił że nie ma sensu jej ruszać, choć chciałem dac nową...
doggie pisze:trochę dużo bo ja schodzę poniżej 5 przy delikatnym obsługiwaniu się pedałem gazu
Nie ma szans żebył zszedł do takie wartości, nawet przy 90km schodzi ok 5,8...


CC 1,7CDTI --> VW GOLF V 1,9TDI -->GOLF 6 2.0TDI CR

Obrazek

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Golf V 1,9 Słabo wkręca się na obroty, dużo pali

Post autor: doggie » sob sty 28, 2012 18:51

co do ciśnienia doładowania, to Aligator mówi że jest trochę za niskie
pewnie tu jest przyczyna, jakie masz ciśnienie doładowania? Ja w swoim BRU z wirusem /seria 90KM/ mam 2350 mbar



Awatar użytkownika
marmi m
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 743
Rejestracja: pn sie 08, 2011 23:08
Lokalizacja: K-ce

Golf V 1,9 Słabo wkręca się na obroty, dużo pali

Post autor: marmi m » sob sty 28, 2012 21:02

doggie pisze:Ja w swoim BRU z wirusem /seria 90KM/ mam 2350 mbar
Ja ma jeszcze serię i pokazuję mi ok 1850mbar ładowania...

Jest to trochę mało pytanie tylko czyli trza wymieniać turbinkę no nową?? bo gruszka jest szczelna i blok zaworów magnetycznych mam tez nowy...


CC 1,7CDTI --> VW GOLF V 1,9TDI -->GOLF 6 2.0TDI CR

Obrazek

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Golf V 1,9 Słabo wkręca się na obroty, dużo pali

Post autor: doggie » sob sty 28, 2012 21:38

po ci większa i inna turbina skoro ta jest OK? Chyba że chcesz mieć znacznie powyżej 140ps

generalnie problem tematu tkwi mocy i wkręcaniu, jak zrobisz logi statyczne i dynamiczne to pewnie można będzie coś powiedzieć, druga strona medalu może być też taka, że jest to twoje subiektywne odczucie, jeździłeś innymi seriami Mk5?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 216 gości