Strona 1 z 1

Zmiana uszczelki głowicy i zaworów

: sob sty 21, 2012 03:09
autor: piotreldiablo
Witam, nie chce się rozpisywać dlaczego tak się stało ale się stało tak bywa. Podgiął mi zawory i mam pytanie czy ktoś próbował kłaść starą uszczelkę z powrotem w silnik ? Wiem że muszę kopić nową ale pytam z ciekawości. Drugie pytanie to czy po zmianie zaworów na nowe muszę je docierać czy coś z tych rzeczy czy kupić używane ? Jak to dobrze zrobić ?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Zmiana uszczelki głowicy i zaworów

: sob sty 21, 2012 05:44
autor: twardy
zawory zawsze trzeba dotrzeć a uszczelka tylko nowa nawet gdyby w aucie jeżdziła chwile :grin:

Re: Zmiana uszczelki głowicy i zaworów

: pn sty 23, 2012 13:02
autor: piotreldiablo
Mam taki problem ze jak ustawie rozrząd na wszystkich znakach to głowica jest zablokowana a jak wał jest nie na znaku to wałek zaworów obraca sie normalnie , dlaczego ?

Zmiana uszczelki głowicy i zaworów

: pn sty 23, 2012 19:25
autor: Baryla
Możesz mieć koło zamachowe od silnika wzdłużnego. Ustaw 1 tłok w gmp i zobacz czy jest znak w okienku. Wałek ustawiałeś na wycięcie z tyłu?

Re: Zmiana uszczelki głowicy i zaworów

: pn sty 23, 2012 21:44
autor: piotreldiablo
Tak koło zamachowe zgadza sie z znakiem i pierwszym tłokiem. U znaliśmy z sąsiadem by zdjąć wałek zaworów i tu niespodzianka. 7 "szklanek" od spodu ma dziury a tylko 1 wypełnienie ale nie wie jak to jest w dieslach i czy to być może przyczyna, na którym zdjęciu jest dobra "szklanka" ? Na ostatnim tłoku widać odciśnięte zawory
Obrazek

Obrazek

Zmiana uszczelki głowicy i zaworów

: wt sty 24, 2012 21:10
autor: Baryla
zdjęcia są troszkę nie wyraźne, ale jeżeli dobrze widzę to wszystkie 3 szklanki na dolnym foto są kibel, tak samo jak ta po lewo na gónym. Z wyglądu dobra jest tylko 1 ta po prawo na pierwszym foto. Jak będziesz wymieniał to wymień wszystkie 8sz na nowe. Mogło ci zawory podstawić dlatego odcisnęły się tłoki.

Zmiana uszczelki głowicy i zaworów

: pn sty 30, 2012 13:37
autor: piotreldiablo
Zmieniłem szklanki i nic to nie dało. Ustawiam wał na znaku (pierwszy i czwarty tłok u góry ) wałek rozrządu i pompe i po przekręceniu dosłownie 2cm silnik sie blokuje. Ktoś ma sposoby jak to ustawić recznie ? Wal na znaku i moze ustawiać jakoś podług ustawień krzywek ?

Zmiana uszczelki głowicy i zaworów

: pn sty 30, 2012 14:13
autor: 21Golfista21
Jak masz GMP 1 tłoka, to wałek musi mieś na pierwszym krzywki do góry czyli zawory otwarte, i musi być ok! jeśli nie to nie wiem może zawory za długie albo co innego?!

Re: Zmiana uszczelki głowicy i zaworów

: sob lut 04, 2012 22:01
autor: piotreldiablo
zgadza sie rozrząd jest przestawiony na górnym wałku. Dałem głowice do mechanika i powiedział mi ze nie będzie dobrze palił bo gniazda zaworów są powypalane i ratuje tylko szlif. Po tych fotkach co wstawiłem możecie mi powiedzieć czy mają racje ?