Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
twardy
- Forum Master

- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
-
Kontakt:
Post
autor: twardy » sob sty 21, 2012 05:44
zawory zawsze trzeba dotrzeć a uszczelka tylko nowa nawet gdyby w aucie jeżdziła chwile

10mm+1,3bara=1VSTD :-)
-
piotreldiablo
- Ma gadane

- Posty: 234
- Rejestracja: sob lip 11, 2009 22:16
- Lokalizacja: Włocławek
Post
autor: piotreldiablo » pn sty 23, 2012 13:02
Mam taki problem ze jak ustawie rozrząd na wszystkich znakach to głowica jest zablokowana a jak wał jest nie na znaku to wałek zaworów obraca sie normalnie , dlaczego ?
PIOTR
-
Baryla
- ...

- Posty: 963
- Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
- Lokalizacja: Płock
-
Kontakt:
Post
autor: Baryla » pn sty 23, 2012 19:25
Możesz mieć koło zamachowe od silnika wzdłużnego. Ustaw 1 tłok w gmp i zobacz czy jest znak w okienku. Wałek ustawiałeś na wycięcie z tyłu?
-
piotreldiablo
- Ma gadane

- Posty: 234
- Rejestracja: sob lip 11, 2009 22:16
- Lokalizacja: Włocławek
Post
autor: piotreldiablo » pn sty 23, 2012 21:44
Tak koło zamachowe zgadza sie z znakiem i pierwszym tłokiem. U znaliśmy z sąsiadem by zdjąć wałek zaworów i tu niespodzianka. 7 "szklanek" od spodu ma dziury a tylko 1 wypełnienie ale nie wie jak to jest w dieslach i czy to być może przyczyna, na którym zdjęciu jest dobra "szklanka" ? Na ostatnim tłoku widać odciśnięte zawory

PIOTR
-
Baryla
- ...

- Posty: 963
- Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
- Lokalizacja: Płock
-
Kontakt:
Post
autor: Baryla » wt sty 24, 2012 21:10
zdjęcia są troszkę nie wyraźne, ale jeżeli dobrze widzę to wszystkie 3 szklanki na dolnym foto są kibel, tak samo jak ta po lewo na gónym. Z wyglądu dobra jest tylko 1 ta po prawo na pierwszym foto. Jak będziesz wymieniał to wymień wszystkie 8sz na nowe. Mogło ci zawory podstawić dlatego odcisnęły się tłoki.
-
piotreldiablo
- Ma gadane

- Posty: 234
- Rejestracja: sob lip 11, 2009 22:16
- Lokalizacja: Włocławek
Post
autor: piotreldiablo » pn sty 30, 2012 13:37
Zmieniłem szklanki i nic to nie dało. Ustawiam wał na znaku (pierwszy i czwarty tłok u góry ) wałek rozrządu i pompe i po przekręceniu dosłownie 2cm silnik sie blokuje. Ktoś ma sposoby jak to ustawić recznie ? Wal na znaku i moze ustawiać jakoś podług ustawień krzywek ?
PIOTR
-
21Golfista21
- Gadatliwa bestia

- Posty: 717
- Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
- Lokalizacja: Strzelin
Post
autor: 21Golfista21 » pn sty 30, 2012 14:13
Jak masz GMP 1 tłoka, to wałek musi mieś na pierwszym krzywki do góry czyli zawory otwarte, i musi być ok! jeśli nie to nie wiem może zawory za długie albo co innego?!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
-
piotreldiablo
- Ma gadane

- Posty: 234
- Rejestracja: sob lip 11, 2009 22:16
- Lokalizacja: Włocławek
Post
autor: piotreldiablo » sob lut 04, 2012 22:01
zgadza sie rozrząd jest przestawiony na górnym wałku. Dałem głowice do mechanika i powiedział mi ze nie będzie dobrze palił bo gniazda zaworów są powypalane i ratuje tylko szlif. Po tych fotkach co wstawiłem możecie mi powiedzieć czy mają racje ?
PIOTR
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 42 gości