Strona 1 z 1

Problem nie do rozwiązania.

: sob sty 14, 2012 13:58
autor: rafsie
Od dłuższego czasu mam wielki problem. Dotyczy on silnika 1Z. Ogólnie to jest brak mocy i bardzo ciężkie odpalanie gdy zimny. Gdy odpalam rano to szrpie nie mało z ramy wyskoczy niby łapie i gaśnie.z rury kupa dymu.zapale chwile pochodzi i wszysko jest ok nie dymi ładnie chodzi.ruszam i zonk!! wcale siły nie ma. co zaobserwowałem to jakoś wolno na obroty wchodzi nawet na postoju.gdy się jedzie wogóle nie czuć żeby turbina się załączała. na 1 od samego początku do końca przyspiesza jednostajnie.na innych biegach tak samo.pod górki trzeba redukować bieg bo nie daje rady.nie ma jazdy.jedyne co mnie ratuje to założyłem ten rezystor do pompy tzw. "tuning za 1gr" dopiero można jeździć normalnie.przy jeździe na owym rezystorze pali 5-5,5l paliwa przy dość agresywnej jeździe.da sie pedał w podłoge z tyłu puszcza czarny dymek ale nie za dużo.

głowica po regeneracji
hydropopychacze nowe
oleju nie bierze
turbina 100%sprawna, założona z innego silnika w którym bdb sie sprawowała
filtr paliwa nowy, paliwo się nie cofa

wszystko już było przerabiane patrzone sprawdzane i nic z tego 0 efektów

czy takie objawy mogą dawać zepsute wtryski?? rypnięty komputer?? czy co innego??

brak pomysłow...

problem NIE do rozwiązania

: sob sty 14, 2012 14:03
autor: italiano_83
rafsie pisze:Od dłuższego czasu mam wielki problem. Dotyczy on silnika 1Z. Ogólnie to jest brak mocy i bardzo ciężkie odpalanie gdy zimny.
Jest podwieszony temat w tym dziale ciężko pali ciepły zimny - tam proszę takie pytania kierować,
Odnośnie problemu, to trzeba zdiagnozować auto vagiem - sprawdzić zapisane błędy w sterowniku, wykonać komplet logów statycznych, bs i dynamicznych i umieścić je w dziale diagnostyka, bez wglądu w parametry pracy silnika trudno coś więcej powiedzieć.

problem NIE do rozwiązania

: sob sty 14, 2012 15:47
autor: bongo
rafsie pisze:przy jeździe na owym rezystorze pali 5-5,5l paliwa
To ile pali bez :los2:

Re: problem NIE do rozwiązania

: sob sty 14, 2012 16:30
autor: rafsie
bongo pisze:
rafsie pisze:przy jeździe na owym rezystorze pali 5-5,5l paliwa
To ile pali bez :los2:
tego to nie wiem bo nie da się jeździć bez tego

Problem nie do rozwiązania.

: sob sty 14, 2012 18:26
autor: Adamm
rafsie, piszesz ze wszystko sprawdzone, a kat wtrysku, ustawienie rozrzadu, i wtryski tez?

Problem nie do rozwiązania.

: sob sty 14, 2012 20:50
autor: munior
rafsie pisze:pod górki trzeba redukować bieg bo nie daje rady.nie ma jazdy.jedyne co mnie ratuje to założyłem ten rezystor do pompy tzw. "tuning za 1gr" dopiero można jeździć normalnie
Pewnie dawka paliwa kosmicznie mała, bo ktoś grzebał przy nastawniku ,nie sprawdzając efektów,a dawki na słuch tu nie ustawi :chytry: ori dawka bez opornika ,rzecz jasna ,powinna wynosić 4,4 mg przy rozgrzanym silniku ...sprawdzenie dawki trwa tyle ile podpięcie kompa i odpalenie Vaga :grin:

Problem nie do rozwiązania.

: ndz sty 15, 2012 09:54
autor: rafsie
Adamm pisze:rafsie, piszesz ze wszystko sprawdzone, a kat wtrysku, ustawienie rozrzadu, i wtryski tez?
kat wtrysku ustawiony rozrząd ustawiony na znaki. a z tymi wtryskami to nie wiem. wlasnie zadalem pytanie czy niesprawne wtryski mogą dawać takie objawy?? regeneracja wtrysków nie jest tania a wyrzucic pieniadze w błoto to nie problem
munior pisze:Pewnie dawka paliwa kosmicznie mała
z tego co pamietam dawka jest w okolicy 3,5 mg czyli wieksza niz mowisz

Re: Problem nie do rozwiązania.

: ndz sty 15, 2012 11:23
autor: Longhorn
rafsie pisze:wszystko już było przerabiane patrzone sprawdzane i nic z tego 0 efektów
Ciśnienie sprężania też sprawdzaliście, bo to bardzo ważny czynnik mający wpływ na rozruch zimnego motoru oraz jego moc.

Problem nie do rozwiązania.

: ndz sty 15, 2012 11:29
autor: Adamm
rafsie, to podmien wtryski od kogos i bedziesz wiedzial

Problem nie do rozwiązania.

: ndz sty 29, 2012 11:27
autor: rafsie
Longhorn pisze:Ciśnienie sprężania też sprawdzaliście, bo to bardzo ważny czynnik mający wpływ na rozruch zimnego motoru oraz jego moc.
spod jednego wtrysku gdy poleje wodą widać ze idą bąbelki więc kompresja spierdziela.podkładki pod wtryski nowe dokręcone a wraz nie jest szczelne. czy to może być przyczyną aż takich problemów?? jak sobie z tym poradzić?? z tym wtryskiem mam problem gdyż gwint był zerwany niby przy regeneracji głowicy zregenerowali też ten gwint ale wiadomo że to już nie jest tak wytrzymałe jak normalnie więc nie mogę na siłę dokręcic

Problem nie do rozwiązania.

: wt lut 07, 2012 21:55
autor: dhaiver
rafsie, sprawdż czy na wale klina nie ścieło, bo takie objawy mogą być, albo wtrysk sterujący padnięty

Problem nie do rozwiązania.

: wt lut 07, 2012 22:04
autor: doggie
Problem nie do rozwiązania - a gdzie chłopaki moderatorzy pkt. 3 regulaminu forum :D :bigok: