pytanie o EGR i osiagi

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
halun1980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pn lip 13, 2009 13:24
Lokalizacja: Święta Katarzyna-Wrocław

pytanie o EGR i osiagi

Post autor: halun1980 » czw sty 05, 2012 15:26

Witam, mam pytanie.
Podczas sciagania weza od EGR, tego co widac w nim klape gaszaca zauwazylem ze waz od srodka jest pokryty olejem, tak ze jak wlozylem palca to sporo oleju na nim bylo.
Pytanie, czy mam sie juz martwic?
Dlaczego tam jest olej?
Nie znam sie na silnikach dlatego pytam.
Jeszcze jedno, zobaczylem ze wezyk idacy do gruszki od turbiny jest sparcialy z wiezchu ( czy to znaczy ze w srodku tez?), nie sciagalem bo mialem zle dojscie i balem sie ze nie bede go mogl pozniej zalozyc.
Czy to moze byc problemem ze slabymi osiagami bo takie mam.
Dodam ze dzisiaj wymienilem filtr paliwa i przeczyscilem przeplywomierz sprayem do przeplywomierzy( nic to nie zmienilo w osiagach)
Niedawno wymienilem alternator i przez jakis tydzien jezdzil dobrze a pozniej znow lipa(do tego jeszcze raz zabraklo mi chamulcow)pedal podczas jazdy zrobil sie twardy.
Wiem ze to moze byc pompa vakum(okleilem troszke poxilina jejkrociec ten na ktory nachodzi wezyk)tak wyczytalem na tym forum ze tak mozna zrobic-nic nie pomoglo.



przemlin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: wt sty 06, 2009 20:31
Lokalizacja: kwidzyn

Re: pytanie o EGR i osiagi

Post autor: przemlin » czw sty 05, 2012 15:57

halun1980 pisze:od srodka jest pokryty olejem, tak ze jak wlozylem palca to sporo oleju na nim bylo.
Pytanie, czy mam sie juz martwic?
Nie musisz sie tym martwić, chyba ze mmasz duże zużycie oleju.Olej w dolocie moze sie brać z odmy z której silnik zasysa.Niewielkie ilosci sa dopuszczalne ,jeśli na bagnecie szybko nie spada stan to bym sie tym nie martwił.
halun1980 pisze:Jeszcze jedno, zobaczylem ze wezyk idacy do gruszki od turbiny jest sparcialy z wiezchu ( czy to znaczy ze w srodku tez?), nie sciagalem bo mialem zle dojscie i balem sie ze nie bede go mogl pozniej zalozyc.
Czy to moze byc problemem ze slabymi osiagami bo takie mam.
Sparciay wezyk od turbiny powoduje ze zawór n75 nie wysteruje turbiny stąd brak mocy, jest duze prawdopodobieństwo że reszta weżyków podcisnienia jest do wymiany co tłumaczy też twardy pedał hamulca.potrzebne sa weżyki 3.2 mm całkowita długość 3m.



Awatar użytkownika
halun1980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pn lip 13, 2009 13:24
Lokalizacja: Święta Katarzyna-Wrocław

pytanie o EGR i osiagi

Post autor: halun1980 » czw sty 05, 2012 16:03

Dzieki, niedawno bylem u diagnostyi wyszly takie wyniki
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... cd715.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dalszy ciag
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... e04cc.html" onclick="window.open(this.href);return false;
to zle czy dobrze



Awatar użytkownika
daniel.wwe
TDI PoweR
TDI PoweR
Posty: 752
Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04

pytanie o EGR i osiagi

Post autor: daniel.wwe » czw sty 05, 2012 16:39

I co diagnosta na te błędy? :chytry:
Pierwszy dotyczy czujnika temp. Sprawdź kabelki, zdejmij wtyczkę z czujnika, psiknij do niej jakimś preparatem do poprawy styków załóż ją z powrotem i wykasuj błąd (jeśli jeszcze jest).
Drugi świadczy o tym że masz niedoładowanie stąd słabe osiągi. Zwykle nieszczelność wężyków powoduje niedoładowanie. Jak masz twardy pedał hamulca to sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia, a szczególnie wężyk idący do serwa hamulców


“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”

Awatar użytkownika
halun1980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pn lip 13, 2009 13:24
Lokalizacja: Święta Katarzyna-Wrocław

pytanie o EGR i osiagi

Post autor: halun1980 » czw sty 05, 2012 17:20

Dzieki wielkie...wezyki kupilem jak zmienie to dam znac co i jak.
Diagnosta zobaczyl ze wezyk od serwa byl lekko przytkany przedmuchal i cos tam sie poprawilo rowniez z osiagami( dodam ze wczesniej naprawde zaczal golfik slabnac)ale teraz znow zle chodzi..sam tez przedmuchiwalem kilka razy ..bez rezultatu.

Mam jeszcze pytanie, teraz jak golfik zle chodzi to czasami jak zmieniam biegi z 1 na 2 i na 3 to przy kazdym wysprzegleniu slysze takie jakby csss sykniecie tak jakby gdzies uciekalo jakies powietrze slychac to tylko przez chwiloe ok. 0,5 sek.Czy wiecie co to moze byc?

Wezyki wymienilem ...niestety ic to nie dalo...n-75 tez wymieniony..obawiam sie ze to bedzie turbo



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 100 gości