Strona 1 z 2
: czw kwie 06, 2006 13:29
autor: inek01
: czw kwie 06, 2006 13:46
autor: flog
wielkie dzieki
pozdrawiam
[ Dodano: 2006-04-06, 14:03 ]
a czy ktos szłyszał ze moze to byc przyczyna zamulenia samochodu??
Re: zawór recyrkulacji spalin TDI 1Z
: czw kwie 06, 2006 22:46
autor: Razal
flog pisze:Jak w temacie interesuje mnie zawór recyrkulacji spalin tzw.EGR a konkretnie miejsce w jakim sie znajduje. Wyczytałem gdzies w necie ze kolo miał podobny problem w 1Z jak ja czyli muł jak zimny i nie ma siły jechac. Vag nie wykrywa błedu auto lata 180 wiedz przepływaka tez okej. Napisał ze po wyczyszczeniu tego zaworu jak reka odjoł i jest git wiedz koledzy gdzie jest ten zawór??
Pozdrawia
A wiesz jak go ściągnąć i wyczyścić a potem założyć ponownie ??
Bo może profilaktycznie można to zrobić wcześniej....
Pozdro
Re: zawór recyrkulacji spalin TDI 1Z
: pt kwie 07, 2006 00:06
autor: BruceLee30
flog pisze:Jak w temacie interesuje mnie zawór recyrkulacji spalin tzw.EGR a konkretnie miejsce w jakim sie znajduje. Wyczytałem gdzies w necie ze kolo miał podobny problem w 1Z jak ja czyli muł jak zimny i nie ma siły jechac. Vag nie wykrywa błedu auto lata 180 wiedz przepływaka tez okej. Napisał ze po wyczyszczeniu tego zaworu jak reka odjoł i jest git wiedz koledzy gdzie jest ten zawór??
Pozdrawia
chodzi ci o ten zawór ?
jezeli ten
to ja to przerabialem, odkrec zawor wyjmij rozruszaj oske ktora porusza membrama ja moczylem to w nafcie przez chwile, rozruszalem recznie i pomoglo
ale.... wyczysc rozruszaj jeszcze ten zawor (puszka podcisnieniowa) napisz czy pomoglo !
: wt kwie 11, 2006 21:40
autor: flog
Tak jest to ten zawór zdj.1 nr.1 i mam pytanko czy wymieniałes uszczelki jak czysciłes bo ja chciałem zakupis ale nigdzie nima. I czy duzo roboty z tym cudem, a u Ciebie podobne obiawy były jka u mnie
Razal pisze:Bo może profilaktycznie można to zrobić wcześniej....
co miałes na mysli piszac " mozna to zrobic wczesniej"??
: wt kwie 11, 2006 23:28
autor: Razal
flog pisze:Tak jest to ten zawór zdj.1 nr.1 i mam pytanko czy wymieniałes uszczelki jak czysciłes bo ja chciałem zakupis ale nigdzie nima. I czy duzo roboty z tym cudem, a u Ciebie podobne obiawy były jka u mnie
Razal pisze:Bo może profilaktycznie można to zrobić wcześniej....
co miałes na mysli piszac " mozna to zrobic wczesniej"??
no wyczyscic to zawsze mozna wczesniej - zanim juz sie wysypie
moze profilaktycznie mozna go przeczyscic ???
: wt kwie 11, 2006 23:37
autor: BruceLee30
flog pisze:Tak jest to ten zawór zdj.1 nr.1 i mam pytanko czy wymieniałes uszczelki jak czysciłes bo ja chciałem zakupis ale nigdzie nima. I czy duzo roboty z tym cudem, a u Ciebie podobne obiawy były jka u mnie
Razal pisze:Bo może profilaktycznie można to zrobić wcześniej....
co miałes na mysli piszac " mozna to zrobic wczesniej"??
nie powinno sie nic stac z uszczelkami a jezeli juz cos ... dorobisz sobie sam z klingieritu taki papier uszczeklowy
dostepny w kazdym motoryzacyjnym i kazda grubosc wiec smialo wyciagaj imbus jak pamietam 8.
: pn kwie 24, 2006 21:18
autor: flog
niestety czyszczenie EGR-u nie pomogło prawdopodobnie przepływke szlak trafił po odłaczeniu jej jest ok czyli wkreca sie na obroty, tylko pytanie dlaczego lata 190km/h jesli padł przepływomierz
: wt kwie 25, 2006 00:51
autor: Adamm
mnie cos podkusilo na czysczenie (chyba to bylo EGR) to cos nad turbosprezarka. idzie do tego wezyk podcisnienia i jest na kolektorze wydechowym.
Otoz po wyczyszczeniu i zmontowaniu wszystkiego auto sie zmulio i nie chcialo jechac, sprezarka pompowala ale od ok 1.5 tys obr. myslalem ze mi przeplywka padla bo po jej odlaczeniu jakos lepiej i rowniej sie jechalo.
Rozebralem jeszcze raz EGR i okazalo sie ze ten tloczek zostal lekko wcisniety (czytaj uchylony przeplyw) i nie wrocil sam na swoje miejsce. Przesunalem go spowrotem tak zeby zamknac zmontowalem i odrazu auto smiga lepiej.
: czw kwie 27, 2006 21:39
autor: vwolf
chyba mam to samo
[ Dodano: Czw Kwi 27, 2006 21:42 ]
autko chodzilo jak marzenie przez dluższy czs a mół od dzisiaj ,byłem u mechanika podłaczył pod kompa i powiedzial ze przepływomierz albo ten czujnik podciśnienia co jest koło niego
ale chyba wyczysze ten EGR
[ Dodano: Czw Kwi 27, 2006 21:48 ]
tyle tylko ze moje jezdzi do 120km/h jak macie rady co zrobic todawajci biore garsciami bo takim mulem sie nie chce jezdzic
: pt kwie 28, 2006 18:36
autor: flog
vwolf pisze:tyle tylko ze moje jezdzi do 120km/h jak macie rady co zrobic todawajci biore garsciami bo takim mulem sie nie chce jezdzic
Ja opstawiam przepływke na 99%
[ Dodano: 2006-04-28, 18:40 ]
A wracajac do tematu mysłałem ze przepływka padła ale polecono mi ja wyczyscic szprejem do czyszczenia gazników wiecie ze pomogło auto po prostu sie odmuliło i zap**ala jak wsciekłe
. Po wyjeciu przepływki miałem na niej towot uwierzycie bo ja nie mogłem. Nie wiem co Helmut robił z tym autem
Re: zawór recyrkulacji spalin TDI 1Z
: pt mar 20, 2009 16:14
autor: mateusz19881
flog pisze:Jak w temacie interesuje mnie zawór recyrkulacji spalin tzw.EGR a konkretnie miejsce w jakim sie znajduje. Wyczytałem gdzies w necie ze kolo miał podobny problem w 1Z jak ja czyli muł jak zimny i nie ma siły jechac. Vag nie wykrywa błedu auto lata 180 wiedz przepływaka tez okej. Napisał ze po wyczyszczeniu tego zaworu jak reka odjoł i jest git wiedz koledzy gdzie jest ten zawór??
Pozdrawia
witam wszystkich kolegów
mam pytanie???
jak sie czysci zawór EGR bo czytam wszedzie i nie moge znalesc jak sie go rozkreca a boje sie z nim robic bo nigdy tego nie robilem.
nie mam mocy w golfie wyczyscilem przepływke poprawilo sie tylko na jeden dzień i znów jest mala moc. bylem tez na kąputerze i nie mam żadnych błedów wszystkie czujniki sa dobre i dziuałaja bdb.
Slyszalem ze ten zawór EGR sie lubi wieszac a wiec prosze o pomoc u włascicieli Golfów
jak mam ten zawór wyczyscic.
prosze o odp na foróm lub na gg.
gg--------- 10417878
z góry dziekuje
: pt mar 20, 2009 17:34
autor: antojuja
http://www.vw-passat.pl/index.php?optio ... 1&Itemid=9 tu masz wszystko krok po kroku ogolnie prosta sprawa ja juz to kiedys robilem
: pt mar 20, 2009 17:59
autor: homsky
mateusz19881 pisze: bylem tez na kąputerze i nie mam żadnych błedów wszystkie czujniki sa dobre i dziuałaja bdb.
To pojedź jeszcze raz na ten komputer i niech zlogują auto dynamicznie czyli w czasie jazdy , kanały 003 008 011 ,
czytając tylko błędy których u ciebie nie ma nie znajdziesz przyczyny , no chyba ze pokolei bedziesz wszystko wymieniał na chybił-trafił