zawór recyrkulacji spalin w 1Z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » czw kwie 06, 2006 13:29




Awatar użytkownika
flog
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 22:06
Lokalizacja: WY, WWL

Post autor: flog » czw kwie 06, 2006 13:46

wielkie dzieki
pozdrawiam

[ Dodano: 2006-04-06, 14:03 ]
a czy ktos szłyszał ze moze to byc przyczyna zamulenia samochodu??


-------> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=470113&start=28 <-------

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Re: zawór recyrkulacji spalin TDI 1Z

Post autor: Razal » czw kwie 06, 2006 22:46

flog pisze:Jak w temacie interesuje mnie zawór recyrkulacji spalin tzw.EGR a konkretnie miejsce w jakim sie znajduje. Wyczytałem gdzies w necie ze kolo miał podobny problem w 1Z jak ja czyli muł jak zimny i nie ma siły jechac. Vag nie wykrywa błedu auto lata 180 wiedz przepływaka tez okej. Napisał ze po wyczyszczeniu tego zaworu jak reka odjoł i jest git wiedz koledzy gdzie jest ten zawór??

Pozdrawia

A wiesz jak go ściągnąć i wyczyścić a potem założyć ponownie ??

Bo może profilaktycznie można to zrobić wcześniej....

Pozdro


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Re: zawór recyrkulacji spalin TDI 1Z

Post autor: BruceLee30 » pt kwie 07, 2006 00:06

flog pisze:Jak w temacie interesuje mnie zawór recyrkulacji spalin tzw.EGR a konkretnie miejsce w jakim sie znajduje. Wyczytałem gdzies w necie ze kolo miał podobny problem w 1Z jak ja czyli muł jak zimny i nie ma siły jechac. Vag nie wykrywa błedu auto lata 180 wiedz przepływaka tez okej. Napisał ze po wyczyszczeniu tego zaworu jak reka odjoł i jest git wiedz koledzy gdzie jest ten zawór??

Pozdrawia
chodzi ci o ten zawór ?
Obrazek jezeli ten
to ja to przerabialem, odkrec zawor wyjmij rozruszaj oske ktora porusza membrama ja moczylem to w nafcie przez chwile, rozruszalem recznie i pomoglo :)
ale.... wyczysc rozruszaj jeszcze ten zawor (puszka podcisnieniowa) napisz czy pomoglo !

Obrazek



Awatar użytkownika
flog
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 22:06
Lokalizacja: WY, WWL

Post autor: flog » wt kwie 11, 2006 21:40

Tak jest to ten zawór zdj.1 nr.1 i mam pytanko czy wymieniałes uszczelki jak czysciłes bo ja chciałem zakupis ale nigdzie nima. I czy duzo roboty z tym cudem, a u Ciebie podobne obiawy były jka u mnie
Razal pisze:Bo może profilaktycznie można to zrobić wcześniej....
co miałes na mysli piszac " mozna to zrobic wczesniej"??


-------> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=470113&start=28 <-------

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » wt kwie 11, 2006 23:28

flog pisze:Tak jest to ten zawór zdj.1 nr.1 i mam pytanko czy wymieniałes uszczelki jak czysciłes bo ja chciałem zakupis ale nigdzie nima. I czy duzo roboty z tym cudem, a u Ciebie podobne obiawy były jka u mnie
Razal pisze:Bo może profilaktycznie można to zrobić wcześniej....
co miałes na mysli piszac " mozna to zrobic wczesniej"??
no wyczyscic to zawsze mozna wczesniej - zanim juz sie wysypie

moze profilaktycznie mozna go przeczyscic ???


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » wt kwie 11, 2006 23:37

flog pisze:Tak jest to ten zawór zdj.1 nr.1 i mam pytanko czy wymieniałes uszczelki jak czysciłes bo ja chciałem zakupis ale nigdzie nima. I czy duzo roboty z tym cudem, a u Ciebie podobne obiawy były jka u mnie
Razal pisze:Bo może profilaktycznie można to zrobić wcześniej....
co miałes na mysli piszac " mozna to zrobic wczesniej"??
nie powinno sie nic stac z uszczelkami a jezeli juz cos ... dorobisz sobie sam z klingieritu taki papier uszczeklowy :) dostepny w kazdym motoryzacyjnym i kazda grubosc wiec smialo wyciagaj imbus jak pamietam 8.



Awatar użytkownika
flog
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 22:06
Lokalizacja: WY, WWL

Post autor: flog » pn kwie 24, 2006 21:18

niestety czyszczenie EGR-u nie pomogło prawdopodobnie przepływke szlak trafił po odłaczeniu jej jest ok czyli wkreca sie na obroty, tylko pytanie dlaczego lata 190km/h jesli padł przepływomierz


-------> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=470113&start=28 <-------

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt kwie 25, 2006 00:51

mnie cos podkusilo na czysczenie (chyba to bylo EGR) to cos nad turbosprezarka. idzie do tego wezyk podcisnienia i jest na kolektorze wydechowym.

Otoz po wyczyszczeniu i zmontowaniu wszystkiego auto sie zmulio i nie chcialo jechac, sprezarka pompowala ale od ok 1.5 tys obr. myslalem ze mi przeplywka padla bo po jej odlaczeniu jakos lepiej i rowniej sie jechalo.

Rozebralem jeszcze raz EGR i okazalo sie ze ten tloczek zostal lekko wcisniety (czytaj uchylony przeplyw) i nie wrocil sam na swoje miejsce. Przesunalem go spowrotem tak zeby zamknac zmontowalem i odrazu auto smiga lepiej.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
vwolf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt sty 20, 2006 19:42
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: vwolf » czw kwie 27, 2006 21:39

chyba mam to samo

[ Dodano: Czw Kwi 27, 2006 21:42 ]
autko chodzilo jak marzenie przez dluższy czs a mół od dzisiaj ,byłem u mechanika podłaczył pod kompa i powiedzial ze przepływomierz albo ten czujnik podciśnienia co jest koło niego
ale chyba wyczysze ten EGR

[ Dodano: Czw Kwi 27, 2006 21:48 ]
tyle tylko ze moje jezdzi do 120km/h jak macie rady co zrobic todawajci biore garsciami bo takim mulem sie nie chce jezdzic


MANIEK
co przerobić w 1Z żeby chodził jak b....

Awatar użytkownika
flog
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 22:06
Lokalizacja: WY, WWL

Post autor: flog » pt kwie 28, 2006 18:36

vwolf pisze:tyle tylko ze moje jezdzi do 120km/h jak macie rady co zrobic todawajci biore garsciami bo takim mulem sie nie chce jezdzic
Ja opstawiam przepływke na 99%

[ Dodano: 2006-04-28, 18:40 ]
A wracajac do tematu mysłałem ze przepływka padła ale polecono mi ja wyczyscic szprejem do czyszczenia gazników wiecie ze pomogło auto po prostu sie odmuliło i zap**ala jak wsciekłe :okej: . Po wyjeciu przepływki miałem na niej towot uwierzycie bo ja nie mogłem. Nie wiem co Helmut robił z tym autem :kac:


-------> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=470113&start=28 <-------

mateusz19881
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt mar 20, 2009 16:04
Lokalizacja: Rajcza
Kontakt:

Re: zawór recyrkulacji spalin TDI 1Z

Post autor: mateusz19881 » pt mar 20, 2009 16:14

flog pisze:Jak w temacie interesuje mnie zawór recyrkulacji spalin tzw.EGR a konkretnie miejsce w jakim sie znajduje. Wyczytałem gdzies w necie ze kolo miał podobny problem w 1Z jak ja czyli muł jak zimny i nie ma siły jechac. Vag nie wykrywa błedu auto lata 180 wiedz przepływaka tez okej. Napisał ze po wyczyszczeniu tego zaworu jak reka odjoł i jest git wiedz koledzy gdzie jest ten zawór??

Pozdrawia
witam wszystkich kolegów :pub:
mam pytanie???
jak sie czysci zawór EGR bo czytam wszedzie i nie moge znalesc jak sie go rozkreca a boje sie z nim robic bo nigdy tego nie robilem.
nie mam mocy w golfie wyczyscilem przepływke poprawilo sie tylko na jeden dzień i znów jest mala moc. bylem tez na kąputerze i nie mam żadnych błedów wszystkie czujniki sa dobre i dziuałaja bdb.
Slyszalem ze ten zawór EGR sie lubi wieszac a wiec prosze o pomoc u włascicieli Golfów :grin: jak mam ten zawór wyczyscic.
prosze o odp na foróm lub na gg.
gg--------- 10417878
z góry dziekuje


BUGIER1

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » pt mar 20, 2009 17:34

http://www.vw-passat.pl/index.php?optio ... 1&Itemid=9 tu masz wszystko krok po kroku ogolnie prosta sprawa ja juz to kiedys robilem



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pt mar 20, 2009 17:59

mateusz19881 pisze: bylem tez na kąputerze i nie mam żadnych błedów wszystkie czujniki sa dobre i dziuałaja bdb.
To pojedź jeszcze raz na ten komputer i niech zlogują auto dynamicznie czyli w czasie jazdy , kanały 003 008 011 ,
czytając tylko błędy których u ciebie nie ma nie znajdziesz przyczyny , no chyba ze pokolei bedziesz wszystko wymieniał na chybił-trafił :helm:


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości