Strona 1 z 2

mk4 uszczelniacz wału od strony skrzyni

: sob gru 10, 2011 15:51
autor: wielblad2
Witam szanownych forumowiczów.Posiadam auto jak w tytule i mam problem z wyciekiem przez uszczelniacz.Moje pytanie to - czy uszczelniacze różnią się także budową -kształtem obudowy czy tylko wymiarami samego simeringu.Czy można zastosować obudowę od innego modelu vw diesla wstawiając odpowiedni simering do niej.

mk4 uszczelniacz wału od strony skrzyni

: sob gru 10, 2011 18:28
autor: grzego2409
Witam powiem tak ja wymieniałem w silniku 1.9 tdi ahf nie ma mozliwosci wymiany samego simeringu. Aby wymienic trzeba zdemontowac skrzynie i koło zamachowe

mk4 uszczelniacz wału od strony skrzyni

: sob gru 10, 2011 20:13
autor: wielblad2
grzego2409, Witam dzięki za odpowiedź -niestety to co napisałeś wiem bo wymieniałem kompletne sprzęgło i właśnie wtedy znalazłem wyciek. Gdzieś na forum widziałem posty na temat wymiany samego simeringu pozostawiając starą klapkę.Chodzi mi o to czy kształt obudowy i rozstaw śrub jest taki sam czy są różnice dla poszczególnych silników.

mk4 uszczelniacz wału od strony skrzyni

: sob gru 10, 2011 23:26
autor: Neoarti
Ja wymieniałem u siebie komplet wraz z obudową wolałem nie ryzykować kombinacji i ponownego wyciągania skrzyni

mk4 uszczelniacz wału od strony skrzyni

: ndz gru 11, 2011 00:42
autor: souler
bez problemu wymienia sie sam simering.

mk4 uszczelniacz wału od strony skrzyni

: ndz gru 11, 2011 08:39
autor: Neoarti
możliwe u mnie nie mogłem tego dostać tylko w komplecie z obudową

mk4 uszczelniacz wału od strony skrzyni

: ndz gru 11, 2011 09:49
autor: Michał_1977
souler pisze:bez problemu wymienia sie sam simering.
Z tym,że nie w każdym przypadku.W większości TDI (jeśli nie we wszystkich) są właśnie takie trwale połączone z obudową.
Zmieniałem w A4 (AFN),MK4 (ALH,AGR,ASV itd.) i uszczelniacz występował tylko z obudową :bajer:

mk4 uszczelniacz wału od strony skrzyni

: ndz gru 11, 2011 10:57
autor: wielblad2
Czemu to ustrojstwo jest takie drogie -sam simering można kupić za 20 zyla a z obudową wołają od 130-160 zyla czyżby alemanium tak podrożało.Z waszych odpowiedzi wynika ,że trza bedzie kupnąć całość-znów skrzynka wek z auta.Jak mus to mus dzięki wszystkim za odpowiedzi.

mk4 uszczelniacz wału od strony skrzyni

: śr kwie 15, 2015 17:56
autor: matisim
witam.

ja również wymieniam właśnie sprzęgło w 1.9 AFN i zobaczyłem ze troszkę poci sie tym zimerigiem. W sklepie dali mi sam zimering a okazało sie że mam w całości z obudową.

Może mi ktoś podać numer zamiennika ale zimering z sprężynka a nie te teflonowe- bo na forum czytałem że teflonowe to tylko do nowych sie zakłada, bo nie da rady uszczelnić jak jest minimalny rowek na wale.

Re: mk4 uszczelniacz wału od strony skrzyni

: czw kwie 16, 2015 17:32
autor: wielblad2
Pierscień uszczelniający wału korbowego - Vw GOLF IV (1J1) (1997.08 - 2005.06) 1.9 TDI 110KM
Pierscień uszczelniający wału korbowego FEBI BILSTEIN 36382

Re: mk4 uszczelniacz wału od strony skrzyni

: czw kwie 16, 2015 17:33
autor: wielblad2
Pierscień uszczelniający wału korbowego - Vw GOLF IV (1J1) (1997.08 - 2005.06) 1.9 TDI 110KM
Pierscień uszczelniający wału korbowego CORTECO 20020383B

Re: mk4 uszczelniacz wału od strony skrzyni

: pt kwie 17, 2015 10:18
autor: matisim
Oby dwa są robione bez sprężynek. Tak w sklepie mówił po sprawdzeniu. Poza tym febi u niego jest nie dostępny nawet.

mk4 uszczelniacz wału od strony skrzyni

: pt kwie 17, 2015 11:09
autor: Michał_1977
Kolego matisim,dostajesz warna za spam.
Najpierw zakładasz temat o tym uszczelniaczu,a 26 minut później odkopujesz ten i zadajesz to samo pytanie.
Pkt.9 reg. forum :chytry:

Re: mk4 uszczelniacz wału od strony skrzyni

: sob kwie 18, 2015 10:28
autor: wielblad2
Ja mam u siebie założony bez sprężynek i ani kropelki nie puścił więc pytam co cie blokuje przed założeniem -szukaj ze sprężynką życzę powodzenia i sporo czasu na poszukiwania.