Strona 1 z 1
MK3 AAZ i problem z podciśnieniem
: śr gru 07, 2011 08:46
autor: _model_
Witam. Co steruje elektrozaworkiem od sterowania wyprzedzeniem kąta zapłonu w MK3 AAZ?? Od dwóch dni przestało mi to działać. Podciśnienie jest, ale zaworek się nie otwiera. Zaworek jest sprawny, nie dochodzi do niego sygnał sterujący. Gdzie szukać przyczyny?? Co steruje pracą tego zaworka??
MK3 AAZ i problem z podciśnieniem
: śr gru 07, 2011 13:08
autor: BENITO
_model_, przecież w AAZ masz wyprzedzenie kąta wtrysku a nie zapłonu i steruje się to cięgnem na lewo od kierownicy. Elektryczne to możesz mieć sterowanie EGRem.
MK3 AAZ i problem z podciśnieniem
: śr gru 07, 2011 13:22
autor: _model_
Sorry masz racje wyprzedzenie wtrysku. Ale mój Golf jest z '97 więc mam to automatycznie robione poprzez podciśnienie, którym to steruje elektrozawór (nie mam już ręcznego cięgna). Egr rónierz mam sterowany podciśnieniem i takim samym elektrozaworkiem. I to działa, natomiast elektorzaworek od cięgna pompy nie dostaje sygnału, że ma się otworzyć (jak silnik zimny). I chodzi mi o to który czujnik czy coś innego steruje praca tego elektrozaworu.
MK3 AAZ i problem z podciśnieniem
: śr gru 07, 2011 17:28
autor: ZWIREK1
Witam
W skrzynce przekaźników moduł o oznaczeniu 166 .
Największa kostka .
Pzdr
MK3 AAZ i problem z podciśnieniem
: śr gru 07, 2011 23:15
autor: t0mal
Najlepiej jakbyś dał zdjęcie pompy i zaznaczył ocb.
Podciśnieniowy mechanizm do podbijania obrotów był tylko w starszych silnikach z klimatyzacją.
U Ciebie jest siłownik z bimetalem do podbijania obrotów, idzie do niego jeden kabel, natomiast początkiem wtrysku steruje zawór N108, na dole pompy pod wyjściami na wtryski.
Możesz mieć jeszcze z przodu pompy elektrozawór.
Jeśli masz problem z obrotami to pewnie padł siłownik, czasem idzie to wyregulować, szukaj postów użytkownika PinkFloyd pisał o tym z milion razy.
MK3 AAZ i problem z podciśnieniem
: czw gru 08, 2011 08:31
autor: _model_
Właśnie o to chodzi że mam klimę i podbijanie obrotów (jak włączę klimę i jak odpalę zimny samochód) mam sterowane podciśnieniem. I chodzi o to że nie dochodzi sygnał do elektrozaworu który steruje tym podciśnieniem.
MK3 AAZ i problem z podciśnieniem
: wt gru 20, 2011 12:54
autor: _model_
Witam. Temat do zamknięcia.
Problem rozwiązany. Przerwany był przewód do czujnika G175 (ten między przewodami wysokiego ciśnienia na pompie). Po wyeliminowaniu przerwy na kabelku podciśnienie zaczęło działać i obroty się podnoszą jak silnik zimny. Jak to dobrze, że moja pompa ma elektronikę i można było błędy odczytać z pompy

Bez tego bym jeszcze długo szukał i szukał
