MK3 AAZ i problem z podciśnieniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: pn wrz 01, 2008 07:57
- Lokalizacja: Toruń / Osiek nad Wisłą
- Auto: Skoda Rapid Liftback 1,0TSI 110KM MY2019
- Silnik: DKRC
- Kontakt:
MK3 AAZ i problem z podciśnieniem
Witam. Co steruje elektrozaworkiem od sterowania wyprzedzeniem kąta zapłonu w MK3 AAZ?? Od dwóch dni przestało mi to działać. Podciśnienie jest, ale zaworek się nie otwiera. Zaworek jest sprawny, nie dochodzi do niego sygnał sterujący. Gdzie szukać przyczyny?? Co steruje pracą tego zaworka??
Skoda Rapid Liftback 1,0TSI MY 2019, Ambition+Audio+Sunset
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
MK3 AAZ i problem z podciśnieniem
_model_, przecież w AAZ masz wyprzedzenie kąta wtrysku a nie zapłonu i steruje się to cięgnem na lewo od kierownicy. Elektryczne to możesz mieć sterowanie EGRem.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
-
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: pn wrz 01, 2008 07:57
- Lokalizacja: Toruń / Osiek nad Wisłą
- Auto: Skoda Rapid Liftback 1,0TSI 110KM MY2019
- Silnik: DKRC
- Kontakt:
MK3 AAZ i problem z podciśnieniem
Sorry masz racje wyprzedzenie wtrysku. Ale mój Golf jest z '97 więc mam to automatycznie robione poprzez podciśnienie, którym to steruje elektrozawór (nie mam już ręcznego cięgna). Egr rónierz mam sterowany podciśnieniem i takim samym elektrozaworkiem. I to działa, natomiast elektorzaworek od cięgna pompy nie dostaje sygnału, że ma się otworzyć (jak silnik zimny). I chodzi mi o to który czujnik czy coś innego steruje praca tego elektrozaworu.
Skoda Rapid Liftback 1,0TSI MY 2019, Ambition+Audio+Sunset
MK3 AAZ i problem z podciśnieniem
Witam
W skrzynce przekaźników moduł o oznaczeniu 166 .
Największa kostka .
Pzdr
W skrzynce przekaźników moduł o oznaczeniu 166 .
Największa kostka .
Pzdr
MK3 AAZ i problem z podciśnieniem
Najlepiej jakbyś dał zdjęcie pompy i zaznaczył ocb.
Podciśnieniowy mechanizm do podbijania obrotów był tylko w starszych silnikach z klimatyzacją.
U Ciebie jest siłownik z bimetalem do podbijania obrotów, idzie do niego jeden kabel, natomiast początkiem wtrysku steruje zawór N108, na dole pompy pod wyjściami na wtryski.
Możesz mieć jeszcze z przodu pompy elektrozawór.
Jeśli masz problem z obrotami to pewnie padł siłownik, czasem idzie to wyregulować, szukaj postów użytkownika PinkFloyd pisał o tym z milion razy.
Podciśnieniowy mechanizm do podbijania obrotów był tylko w starszych silnikach z klimatyzacją.
U Ciebie jest siłownik z bimetalem do podbijania obrotów, idzie do niego jeden kabel, natomiast początkiem wtrysku steruje zawór N108, na dole pompy pod wyjściami na wtryski.
Możesz mieć jeszcze z przodu pompy elektrozawór.
Jeśli masz problem z obrotami to pewnie padł siłownik, czasem idzie to wyregulować, szukaj postów użytkownika PinkFloyd pisał o tym z milion razy.
-
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: pn wrz 01, 2008 07:57
- Lokalizacja: Toruń / Osiek nad Wisłą
- Auto: Skoda Rapid Liftback 1,0TSI 110KM MY2019
- Silnik: DKRC
- Kontakt:
MK3 AAZ i problem z podciśnieniem
Właśnie o to chodzi że mam klimę i podbijanie obrotów (jak włączę klimę i jak odpalę zimny samochód) mam sterowane podciśnieniem. I chodzi o to że nie dochodzi sygnał do elektrozaworu który steruje tym podciśnieniem.
Skoda Rapid Liftback 1,0TSI MY 2019, Ambition+Audio+Sunset
-
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: pn wrz 01, 2008 07:57
- Lokalizacja: Toruń / Osiek nad Wisłą
- Auto: Skoda Rapid Liftback 1,0TSI 110KM MY2019
- Silnik: DKRC
- Kontakt:
MK3 AAZ i problem z podciśnieniem
Witam. Temat do zamknięcia.
Problem rozwiązany. Przerwany był przewód do czujnika G175 (ten między przewodami wysokiego ciśnienia na pompie). Po wyeliminowaniu przerwy na kabelku podciśnienie zaczęło działać i obroty się podnoszą jak silnik zimny. Jak to dobrze, że moja pompa ma elektronikę i można było błędy odczytać z pompy Bez tego bym jeszcze długo szukał i szukał
Problem rozwiązany. Przerwany był przewód do czujnika G175 (ten między przewodami wysokiego ciśnienia na pompie). Po wyeliminowaniu przerwy na kabelku podciśnienie zaczęło działać i obroty się podnoszą jak silnik zimny. Jak to dobrze, że moja pompa ma elektronikę i można było błędy odczytać z pompy Bez tego bym jeszcze długo szukał i szukał
Skoda Rapid Liftback 1,0TSI MY 2019, Ambition+Audio+Sunset
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości