kamilini pisze:cisnienie w kolach mam 3.0 a
to trochę za dużo. proponuję nieco spuścić. u mnie przy sporo cięższym silniku jest z przodu 2.7 bara przy oponach 195/45 R 16 a więc niższym profilu niż u Ciebie, spuść na około 2,5bara i będzie dobrze.
kamilini pisze: przewaznie jezdze 80-110 staram sie nie przekraczac 2700-3000 obrotow jak teraz wcisne do oporu to dymi przestaje dymic przy doladowaniu ponad 1 bar wczesniej mialem t3 i pompa pod nia byla ustawiona wtedy az tyle nie palil dopiero po zmianie na vnt
i tu jest problem. zapewne masz sterowanie ciśnieniowe i sztangę max wciągniętą.
ja rozumiem że fajnie ciśnienie rośnie ale właśnie dlatego opracowałem taki fajny system sterowania podciśnieniem który uzależnia ciśnienie od stopnia wciśnięcia gazu.
a u Ciebie turbo dość sporo pompuje nawet przy spokojnej jeździe, prawda?
a to dlatego że jak masz sztangę wciągniętą na max to spaliny są przeciskane przez otwór wielkości "dziurki od klucza" co powoduje duże straty na wydechu jak również nie potrzebne przy małym zapotrzebowaniu na moc duże ciśnienie powoduje znów straty w trakcie suwu sprężania.
i to właśnie jest przyczyną.
po cieszę cię że to jest normalne przy ciśnieniowym sterowaniu turbina
dorób coś takiego :
a tu masz foto jak to wygląda:
i link :
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... start=1386" onclick="window.open(this.href);return false;
a w razie jak Ci by link nie działał to tu masz link do tematu.
to jest mój projekt i jaknarazie u mnie od pół roku działa perfekcyjnie.
czarnybrat pisze:kamilini napisał(a):
po odpaleniu auto przez jakis czas kopci na niebiesko.
nie powinien uporać się z tym zanim zacznie ustawiać kąty wtrysku pompe itd..?
napisał wcześniej że po odpaleniu puszcza niebieskiego bąka co sugeruje ze gumki zaworowe można by było zmienić.
i moja wina że wcześniej nie doczytałem że jest po zmianie na VNT.
szkoda tylko że nie napisał że to po zmianie się tak zrobiło
co do FMIC to fakt powinien się znaleźć ale to nie jest przyczyna wysokiego spalania. co do chłodnicy to też fakt