Strona 1 z 1

wtrysk sterujacy

: pt gru 02, 2011 15:48
autor: open121
Witam forumowiczow zwracam sie z pytaniem mam golfa 3 1.9tdi 90km 1z i mam padniety wtrysk sterujacy auto kopci zmienialem wtrysk od innych i bylo ok zakupilem wtrysk tylko ze od bory i jest na cisnienie 220 300bar a golf ma na 190bar, po zalozeniu tego wtrysku auto dalej kopci czy dalo by cos przelozenie koncuwek wtrysku z golfa bo mam w nim wszystkie wymienione na nowe czy nie za bardzo podejdzie ta koncowka do tego wtrysku na 220bar

wtrysk sterujacy

: pt gru 02, 2011 17:24
autor: Adamm
open121, podejdzie , malo tego mozesz wszystkie ustawic na dowolne cisnienie (przez ustawic rozumiem ze robi to pompiarz ktory ma o tym pojecie)

wtrysk sterujacy

: pt gru 02, 2011 18:35
autor: open121
a te bary maja duze znaczenie bo reszte wtryskow mam na 190bar a sterujacy 220-300

wtrysk sterujacy

: pt gru 02, 2011 18:44
autor: Adamm
open121, maja , wszystkie powinny miec rowne cisnienia

wtrysk sterujacy

: pt gru 02, 2011 18:54
autor: open121
a jezeli sterujacy jest na wiecej bar to cos moze sie stac i czy bedzie jakas roznica pracy silnika

wtrysk sterujacy

: pt gru 02, 2011 20:48
autor: Adamm
ktorykolwiek jak bedzie mial inne cisnienie to bedzie kulal, 3 wtryski otwieraja sie przy 190 a jeden przy 220 to wyobraz sobie prace pompy

wtrysk sterujacy

: pt gru 02, 2011 21:59
autor: open121
a jeszcze jedno mam pytanko do kolegi wlasnie wrocilem z garazu i podmienilem ten wtrysk auto chodzi normalnie jak na starym wtrysku i dalej kopci a te wtryski 190b i 220b z tego co wiem to sie roznia sila sprezyn i jak bym przelozyl te sprezyny z starego wtrysku (190b) do (220b) co by z tego wyszlo i oczywiscie stara koncowke zalozyl , czy po zmianie tych sprezyn cisnienie by skoczylo spowrotem na 190bar

wtrysk sterujacy

: pt gru 02, 2011 22:39
autor: Adamm
open121, sam tego nie ogarniesz, trzeba miec maszyne i wiedze zeby ogarnc oba cisnienia