Problemy, problemy problemy... Przerywa itd.
: wt lis 29, 2011 17:11
Witam,
Jakiś czas temu zakupiłam sobie VW polo 1.9 z roku 1998. Od początku mam z nim sporo problemów:
Auto przy STALEJ prędkości przerywa, nie jest to wyczuwalne podczas przyspieszania czy zwalniania. Radze sobie z tym w ten sposób, że ciągle poruszam gazem (przyspieszam i odpuszczam oczywiście w niewielkim zakresie). Co ciekawe po wymianie akumulatora na nowy przerywanie sie zmniejszyło a moze na to wplyw mialo uszczelnienie wtryskiwacza? Sama nie wiem bo to tato cos tam grzebie. W przewodzie widać niewielkie pęcherzyki powietrza.
Auto dziwnie reaguje na gaz, nie raz jak dociśniesz gazu to auto przyspiesza od razu a nie raz prawie w ogóle nie reaguje. Wyprzedzanie na 4 tym biegu jest szaleństwem. Na początku auto idzie fajnie a jak jesteś w polowie np. ciężarówki to auto odmawia dalszego przyspieszania. Przy gazie wciśniętym w podłogę auto malo kiedy chce przyśpieszać... (na niskich obrotach jeszcze jakoś jedzie potem ma straszna dziurę od ok. 2- 2,5 tys.). Żeby jechać na piątym biegu ze stała prędkością trzeba mieć gaz prawie w podłodze tak że na przyspieszanie juz nie ma miejsca na pedale.
Świece grzeją, bez względu na to czy auto zimne czy cieple, czy zima, czy lato... tak ma byc?
Jak by tego był malo to sprzęgło jest strasznie twarde (w tych autach tak jest?) a lewarek zmiany biegów lata luzem (w lewo w prawo w przód i Tyl a i jeszcze w okolo własnej osi tez ma luz).
Czasami jest tez dziwna sytuacja jak naciskam pedal hamulca (na postoju, podczas odpalania) to słychać pisk (jakby uchodzącego powietrza z balona).
Temperatura silnika to max 75 stopni, czy to prawidłowa temperatura?
W aucie wymieniony był olej, rozrząd, filtr paliwa, filtr oleju… czy po wymianie rozrządu zawsze ustawia się kat wtrysku? Jeżeli tak to czy ktoś może podać jakiś manual jak to zrobić ?
Na zakończenie proszę o wyrozumiałość, pytania dla niektórych mogą wydawać się głupie a opisy śmieszne. Ale kobieta jak to kobieta sami wiecie... Wszelkich napraw usiłował tato… (za rozrząd bral się mechanik)
PS> nie wiem czy to diesel czy SDI i nie wiem jakie oznaczneie silnika
Jakiś czas temu zakupiłam sobie VW polo 1.9 z roku 1998. Od początku mam z nim sporo problemów:
Auto przy STALEJ prędkości przerywa, nie jest to wyczuwalne podczas przyspieszania czy zwalniania. Radze sobie z tym w ten sposób, że ciągle poruszam gazem (przyspieszam i odpuszczam oczywiście w niewielkim zakresie). Co ciekawe po wymianie akumulatora na nowy przerywanie sie zmniejszyło a moze na to wplyw mialo uszczelnienie wtryskiwacza? Sama nie wiem bo to tato cos tam grzebie. W przewodzie widać niewielkie pęcherzyki powietrza.
Auto dziwnie reaguje na gaz, nie raz jak dociśniesz gazu to auto przyspiesza od razu a nie raz prawie w ogóle nie reaguje. Wyprzedzanie na 4 tym biegu jest szaleństwem. Na początku auto idzie fajnie a jak jesteś w polowie np. ciężarówki to auto odmawia dalszego przyspieszania. Przy gazie wciśniętym w podłogę auto malo kiedy chce przyśpieszać... (na niskich obrotach jeszcze jakoś jedzie potem ma straszna dziurę od ok. 2- 2,5 tys.). Żeby jechać na piątym biegu ze stała prędkością trzeba mieć gaz prawie w podłodze tak że na przyspieszanie juz nie ma miejsca na pedale.
Świece grzeją, bez względu na to czy auto zimne czy cieple, czy zima, czy lato... tak ma byc?
Jak by tego był malo to sprzęgło jest strasznie twarde (w tych autach tak jest?) a lewarek zmiany biegów lata luzem (w lewo w prawo w przód i Tyl a i jeszcze w okolo własnej osi tez ma luz).
Czasami jest tez dziwna sytuacja jak naciskam pedal hamulca (na postoju, podczas odpalania) to słychać pisk (jakby uchodzącego powietrza z balona).
Temperatura silnika to max 75 stopni, czy to prawidłowa temperatura?
W aucie wymieniony był olej, rozrząd, filtr paliwa, filtr oleju… czy po wymianie rozrządu zawsze ustawia się kat wtrysku? Jeżeli tak to czy ktoś może podać jakiś manual jak to zrobić ?
Na zakończenie proszę o wyrozumiałość, pytania dla niektórych mogą wydawać się głupie a opisy śmieszne. Ale kobieta jak to kobieta sami wiecie... Wszelkich napraw usiłował tato… (za rozrząd bral się mechanik)
PS> nie wiem czy to diesel czy SDI i nie wiem jakie oznaczneie silnika