Różnice w wyprowadzeniu nadciśnienia do LDA
: pn lis 28, 2011 20:23
Witam.
Sprawa wygląda następująco. Dwa golfy mk2 gtd tdic. W pierwszym motorze z kolektora dolotowego w stronę przodu auta wystaje cienka metalowa rurka, na którą nałożony jest wężyk idący do LDA. W drugim motorze wygląda to zgoła inaczej: w kolektorze w zgrubienie obok kolanka do którego łączy się wąż idący z IC, wkręcona jest śruba przelotowa z której idzie rurka do LDA. Obie instalacje wyglądają na oryginalne, pytanie zasadnicze, który kolektor był rzeźbiony?
Sprawa wygląda następująco. Dwa golfy mk2 gtd tdic. W pierwszym motorze z kolektora dolotowego w stronę przodu auta wystaje cienka metalowa rurka, na którą nałożony jest wężyk idący do LDA. W drugim motorze wygląda to zgoła inaczej: w kolektorze w zgrubienie obok kolanka do którego łączy się wąż idący z IC, wkręcona jest śruba przelotowa z której idzie rurka do LDA. Obie instalacje wyglądają na oryginalne, pytanie zasadnicze, który kolektor był rzeźbiony?