Różnice w wyprowadzeniu nadciśnienia do LDA

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Różnice w wyprowadzeniu nadciśnienia do LDA

Post autor: BENITO » pn lis 28, 2011 20:23

Witam.

Sprawa wygląda następująco. Dwa golfy mk2 gtd tdic. W pierwszym motorze z kolektora dolotowego w stronę przodu auta wystaje cienka metalowa rurka, na którą nałożony jest wężyk idący do LDA. W drugim motorze wygląda to zgoła inaczej: w kolektorze w zgrubienie obok kolanka do którego łączy się wąż idący z IC, wkręcona jest śruba przelotowa z której idzie rurka do LDA. Obie instalacje wyglądają na oryginalne, pytanie zasadnicze, który kolektor był rzeźbiony?


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Mumin90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
Kontakt:

Różnice w wyprowadzeniu nadciśnienia do LDA

Post autor: Mumin90 » pn lis 28, 2011 20:32

wygląda na to że ten drugi był rzeźbiony lub od innego auta
w mk2 SB tdic jest kolanko do ic w którym jest rurka z przodu do lda tak jest fabrycznie



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Różnice w wyprowadzeniu nadciśnienia do LDA

Post autor: bongo » pn lis 28, 2011 23:16

Ja miałem tak, na pewno nie było nic rzeźbione:

Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości