Strona 1 z 2

Pompa wtryskowa

: pn lis 28, 2011 11:20
autor: dawidtypa
Witam, mam problem z silnikiem 1z , po wymianie pompy wtryskowej ciężko odpala zimny, ale ciekawostka jest to że gdy go już odpale i pochodzi z 5sekund to można go już odpalać dosłownie od strzała do czasu gdy postoi z godzinke i znów problem, dodam że na ciepłym pali elegancko. Gdy silnik zimny to kąt wtrysku 75 oraz dawka paliwa 8,5mg/R gdy pochodzi z dwie minuty to kat wtrysku 50 a dawka rośnie i przy 90stopniach ma 3,8mg/R. Czy to może być wina pompy z tym odpalaniem? Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi.

Dodam że ciągle pojawiaja się dwa błędy (nie związane z pompą)które wcześniej nie wyskakiwały 00575 oraz 00777

Pompa wtryskowa

: pn lis 28, 2011 13:26
autor: Jaworek81
A świece grzeją dobrze?

Pompa wtryskowa

: pn lis 28, 2011 17:05
autor: damian-ppp
Oprócz świec sprawdź czy paliwo Ci się nie cofa...

Pompa wtryskowa

: pn lis 28, 2011 17:19
autor: dawidtypa
Świece grzeją dobrze, paliwo jest w wężyku cały czas widoczne

Pompa wtryskowa

: pn gru 12, 2011 21:55
autor: dawidtypa
Dodam że ciągle wyskakuje błąd 00625

Pompa wtryskowa

: wt gru 13, 2011 03:31
autor: JohnyWalker
A rozrząd dobrze złożyłeś?

Pompa wtryskowa

: wt gru 13, 2011 21:25
autor: dawidtypa
No właśnie muszę sprawdzić dla pewności. Jak będzie dobrze założony to chyba zrobię logi może wtedy coś wyjdzie. Mechanior powiedział że błąd jest związany z czujnikiem położenia wału.

Pompa wtryskowa

: wt gru 13, 2011 21:43
autor: daniel.wwe
dawidtypa pisze:błąd 00625
dawidtypa pisze:Mechanior powiedział że błąd jest związany z czujnikiem położenia wału.
:panna: Zmień mechanika
00625 - Sygnał prędkości pojazdu

Pompa wtryskowa

: śr gru 14, 2011 22:05
autor: dawidtypa
Rozrzad ustawiony poprawnie, sprawdzałem na vagu czujnik predkości pojazdu G22 w bloku 6 pozycja 1 i prawidłowo pokazuje prędkość. Więc może nastawnik jest winny?

Pompa wtryskowa

: pt gru 16, 2011 22:53
autor: munior
dawidtypa pisze:Rozrzad ustawiony poprawnie, sprawdzałem na vagu czujnik predkości pojazdu G22 w bloku 6 pozycja 1 i prawidłowo pokazuje prędkość. Więc może nastawnik jest winny?
Statyczny kąt wtrysku sprawdza się w BS ,czyli w nastawach podstawowych .W blokach mierzonych widać kąt wtrysku ustawiany przez kompa za pośrednictwem n108 i to ze pokazuje np.50 ,wcale nie znaczy że w BS nie bedzie np.20 .Dawkę masz prawidłową ,wiec to raczej nie jest wina nastawnika
dawidtypa pisze: Mechanior powiedział że błąd jest związany z czujnikiem położenia wału.
a mechanik zamiast wprowadzać zamieszanie ,niech sobie wydrukuje tabelkę z numerami błedów , bo mu się popi...liły :grin:
daniel19843 pisze:00625 - Sygnał prędkości pojazdu
dokładnie

Pompa wtryskowa

: sob gru 17, 2011 01:39
autor: Badek01
Również proponuję sprawdzić w BS kąt wtrysku. Miałem identyczny przypadek w swoim AFNie :grin:

Pompa wtryskowa

: ndz gru 18, 2011 08:49
autor: Michał_1977
dawidtypa pisze:Gdy silnik zimny to kąt wtrysku 75 oraz dawka paliwa 8,5mg/R gdy pochodzi z dwie minuty to kat wtrysku 50
Kąt wtrysku reguluje się,gdy silnik uzyska temperaturę min. 80*C.
Skoryguj go i daj znać,czy jest poprawa.

Re: Pompa wtryskowa

: ndz gru 18, 2011 21:37
autor: DJ_SM
Kolego pojeździj trochę samochodem nieć pompa się dobrze odpowietrzy, kąt wtrysku sprawdzaj jak pisał kolega Michał przy 90*c bo inaczej wskazania będą błędne.

Pompa wtryskowa

: pn gru 19, 2011 19:17
autor: munior
DJ_SM pisze:Kolego pojeździj trochę samochodem nieć pompa się dobrze odpowietrzy,
:panna: ale palnąłeś :bajer: sam to sprawdzałęś ? czy tak słyszałeś ? bo bzdury wypisujesz ,pompa odpowietrza się po kilku sekundach od odpalenia
DJ_SM pisze:kąt wtrysku sprawdzaj jak pisał kolega Michał przy 90*c bo inaczej wskazania będą błędne.
Bez przesady od 80 stopni mało się już dzieje,i tak pisał kolega Michał :chytry: