Pompa wtryskowa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

dawidtypa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pn paź 12, 2009 22:30
Lokalizacja: Olsztyn

Pompa wtryskowa

Post autor: dawidtypa » pn lis 28, 2011 11:20

Witam, mam problem z silnikiem 1z , po wymianie pompy wtryskowej ciężko odpala zimny, ale ciekawostka jest to że gdy go już odpale i pochodzi z 5sekund to można go już odpalać dosłownie od strzała do czasu gdy postoi z godzinke i znów problem, dodam że na ciepłym pali elegancko. Gdy silnik zimny to kąt wtrysku 75 oraz dawka paliwa 8,5mg/R gdy pochodzi z dwie minuty to kat wtrysku 50 a dawka rośnie i przy 90stopniach ma 3,8mg/R. Czy to może być wina pompy z tym odpalaniem? Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi.

Dodam że ciągle pojawiaja się dwa błędy (nie związane z pompą)które wcześniej nie wyskakiwały 00575 oraz 00777



Jaworek81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob lis 26, 2011 19:07

Pompa wtryskowa

Post autor: Jaworek81 » pn lis 28, 2011 13:26

A świece grzeją dobrze?



Awatar użytkownika
damian-ppp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
Lokalizacja: Warszawa - Białołęka

Pompa wtryskowa

Post autor: damian-ppp » pn lis 28, 2011 17:05

Oprócz świec sprawdź czy paliwo Ci się nie cofa...


Mam VAG-a i VAG TACHO, w razie potrzeby pisać na PW :-)

dawidtypa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pn paź 12, 2009 22:30
Lokalizacja: Olsztyn

Pompa wtryskowa

Post autor: dawidtypa » pn lis 28, 2011 17:19

Świece grzeją dobrze, paliwo jest w wężyku cały czas widoczne



dawidtypa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pn paź 12, 2009 22:30
Lokalizacja: Olsztyn

Pompa wtryskowa

Post autor: dawidtypa » pn gru 12, 2011 21:55

Dodam że ciągle wyskakuje błąd 00625



JohnyWalker
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 328
Rejestracja: sob paź 15, 2011 21:33

Pompa wtryskowa

Post autor: JohnyWalker » wt gru 13, 2011 03:31

A rozrząd dobrze złożyłeś?



dawidtypa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pn paź 12, 2009 22:30
Lokalizacja: Olsztyn

Pompa wtryskowa

Post autor: dawidtypa » wt gru 13, 2011 21:25

No właśnie muszę sprawdzić dla pewności. Jak będzie dobrze założony to chyba zrobię logi może wtedy coś wyjdzie. Mechanior powiedział że błąd jest związany z czujnikiem położenia wału.



Awatar użytkownika
daniel.wwe
TDI PoweR
TDI PoweR
Posty: 752
Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04

Pompa wtryskowa

Post autor: daniel.wwe » wt gru 13, 2011 21:43

dawidtypa pisze:błąd 00625
dawidtypa pisze:Mechanior powiedział że błąd jest związany z czujnikiem położenia wału.
:panna: Zmień mechanika
00625 - Sygnał prędkości pojazdu


“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”

dawidtypa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pn paź 12, 2009 22:30
Lokalizacja: Olsztyn

Pompa wtryskowa

Post autor: dawidtypa » śr gru 14, 2011 22:05

Rozrzad ustawiony poprawnie, sprawdzałem na vagu czujnik predkości pojazdu G22 w bloku 6 pozycja 1 i prawidłowo pokazuje prędkość. Więc może nastawnik jest winny?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Pompa wtryskowa

Post autor: munior » pt gru 16, 2011 22:53

dawidtypa pisze:Rozrzad ustawiony poprawnie, sprawdzałem na vagu czujnik predkości pojazdu G22 w bloku 6 pozycja 1 i prawidłowo pokazuje prędkość. Więc może nastawnik jest winny?
Statyczny kąt wtrysku sprawdza się w BS ,czyli w nastawach podstawowych .W blokach mierzonych widać kąt wtrysku ustawiany przez kompa za pośrednictwem n108 i to ze pokazuje np.50 ,wcale nie znaczy że w BS nie bedzie np.20 .Dawkę masz prawidłową ,wiec to raczej nie jest wina nastawnika
dawidtypa pisze: Mechanior powiedział że błąd jest związany z czujnikiem położenia wału.
a mechanik zamiast wprowadzać zamieszanie ,niech sobie wydrukuje tabelkę z numerami błedów , bo mu się popi...liły :grin:
daniel19843 pisze:00625 - Sygnał prędkości pojazdu
dokładnie


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Badek01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz wrz 11, 2011 15:13
Lokalizacja: Jarocin

Pompa wtryskowa

Post autor: Badek01 » sob gru 17, 2011 01:39

Również proponuję sprawdzić w BS kąt wtrysku. Miałem identyczny przypadek w swoim AFNie :grin:


Passat B5 ATJ+BRD+Firad1043+chłod.oleju ARL+FMIC+051A...in progress

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Pompa wtryskowa

Post autor: Michał_1977 » ndz gru 18, 2011 08:49

dawidtypa pisze:Gdy silnik zimny to kąt wtrysku 75 oraz dawka paliwa 8,5mg/R gdy pochodzi z dwie minuty to kat wtrysku 50
Kąt wtrysku reguluje się,gdy silnik uzyska temperaturę min. 80*C.
Skoryguj go i daj znać,czy jest poprawa.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
DJ_SM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 501
Rejestracja: ndz sty 18, 2009 18:41
Lokalizacja: Pdk
Kontakt:

Re: Pompa wtryskowa

Post autor: DJ_SM » ndz gru 18, 2011 21:37

Kolego pojeździj trochę samochodem nieć pompa się dobrze odpowietrzy, kąt wtrysku sprawdzaj jak pisał kolega Michał przy 90*c bo inaczej wskazania będą błędne.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Pompa wtryskowa

Post autor: munior » pn gru 19, 2011 19:17

DJ_SM pisze:Kolego pojeździj trochę samochodem nieć pompa się dobrze odpowietrzy,
:panna: ale palnąłeś :bajer: sam to sprawdzałęś ? czy tak słyszałeś ? bo bzdury wypisujesz ,pompa odpowietrza się po kilku sekundach od odpalenia
DJ_SM pisze:kąt wtrysku sprawdzaj jak pisał kolega Michał przy 90*c bo inaczej wskazania będą błędne.
Bez przesady od 80 stopni mało się już dzieje,i tak pisał kolega Michał :chytry:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości