[mk3] podgrzewany filtr paliwa - czy warto ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

yaro2002
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: wt sty 24, 2006 15:37
Lokalizacja: Wawa

[mk3] podgrzewany filtr paliwa - czy warto ?

Post autor: yaro2002 » wt kwie 04, 2006 02:15

Witam,

Mam TDI z 95r; do tego roku filtr paliwa nie był podgrzewany.

Czy warto przerobic instalacje elektryczna pod podgrzewany filtr paliwa?

Czy ktos wie, jak należałoby dostosować instalacje pod taki filtr ?

Temat poruszony po czasie (zime :) ), ale dopiero teraz dowiedziałem się w mk3 były filtry podgrzewane...

Pozdrawiam


Yaro

el Kopyto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: wt mar 07, 2006 13:38
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: el Kopyto » wt kwie 04, 2006 07:35

Poszukaj w wypowiedziach bo zdaje się że w sobotę się uzewnętrznialiśmy na ten właśnie temat. Tam były wypowiedzi czy lepiej podgrzewać czy nie, ale stanęło z tego co pamiętam na tym że podgrzane jest lepsze.


pozdrowienia el Kopyto

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » wt kwie 04, 2006 08:36

Ja mam w MK2 taki filtr, bo myślę że raczej niczym się nie różni...
On jest podgrzewany ciepłem z pompy wtryskowej, bo paliwo przy niższych temp. nie wraca do baku tylko do filtra paliwa. W ten sposób działa w MK2. Myślę że jest dokładnie to samo w MK3.


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » wt kwie 04, 2006 09:55

palen pisze:Myślę że jest dokładnie to samo w MK3.
Tak jest.
yaro2002 pisze:Czy warto przerobic instalacje elektryczna pod podgrzewany filtr paliwa?
Nie ma zadnej elektryki.
Jesli do filtra podchodza 4 przewody, a 2 z nich sa podlaczone do plastykowego zaworka zabezpieczonego zawleczka (tzw. podgrzewacza) to masz filtr z podgrzewaczem...
Tak jak kolega el Kopyto napisal, bylo ostatnio o tym - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=42818



yaro2002
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: wt sty 24, 2006 15:37
Lokalizacja: Wawa

Post autor: yaro2002 » wt kwie 04, 2006 10:59

Dzieki,

i wszystko jasne.

Pozdrawiam


Yaro

Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » pt kwie 07, 2006 18:05

u mnie w okresie zimowym pracowalo webasto ogrzewajac wszystko oprocz plynu spryskiwaczy...polecam goraco takie urzadzonko...


pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

duudii
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 335
Rejestracja: pn paź 31, 2005 17:21
Lokalizacja: Mościska/Laski
Kontakt:

Post autor: duudii » pt kwie 07, 2006 18:07

zgadza się to jest dopiero udogodnienie
poświadczam to co mówi johny 11 palców
luksik taki patent - a pali tylko szklankę ropy na godzinkę



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pt kwie 07, 2006 18:09

Johny1984 pisze:wszystko oprocz plynu spryskiwaczy
Do tego sa podgrzewane dysze, ale to inny temat...



Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » sob kwie 08, 2006 01:37

duudii pisze:zgadza się to jest dopiero udogodnienie
poświadczam to co mówi johny 11 palców
luksik taki patent - a pali tylko szklankę ropy na godzinkę
szklanka ropy na godzine a grzeje sie to wszystko niecale 10 minut,wiec niezuzyje wiecej paliwa niz 50 ml...wiecej juz na ogrzanie powietrza z silnika by wyszlo...
inek01 pisze:Do tego sa podgrzewane dysze, ale to inny temat...
podgrzewane dyszki widzialem za ...400 zeta,ale te webasto ma mozliwosc podlaczenia i tego w nizszej cenie-trzeba dokupic rurke i cos tam jeszcze...napewno mniej niz za 400 zl...

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » sob kwie 08, 2006 08:26

Johny1984 pisze:podgrzewane dyszki widzialem za ...400
Chyba Ci sie za duzo zer napisalo, albo ceny w ASO sprawdzales...
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=96458461
W tej chwili moze i cienko z nimi na allegro, ale nieraz mozna trafic za 30 - 40 zl.
Johny1984 pisze:ale te webasto ma mozliwosc podlaczenia i tego w nizszej cenie-trzeba dokupic rurke i cos tam jeszcze
Chyba chodzi Ci tu o podgrzewanie plynu w zbiorniczku... Tylko plynu tak szybko nie nagrzejesz przy -25st.C. a dysze grzeja od razu na zaplon.



Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » sob kwie 08, 2006 10:18

Wysłany: Dzisiaj 8:26


--------------------------------------------------------------------------------

Johny1984 napisał/a:
podgrzewane dyszki widzialem za ...400
inek01 pisze:Chyba Ci sie za duzo zer napisalo, albo ceny w ASO sprawdzales...
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=96458461
W tej chwili moze i cienko z nimi na allegro, ale nieraz mozna trafic za 30 - 40 zl.
Johny1984 napisał/a:
ale te webasto ma mozliwosc podlaczenia i tego w nizszej cenie-trzeba dokupic rurke i cos tam jeszcze

Chyba chodzi Ci tu o podgrzewanie plynu w zbiorniczku... Tylko plynu tak szybko nie nagrzejesz przy -25st.C. a dysze grzeja od razu na zaplon.


400 zl kosztuje nowe oryginalne urzadzenie firmy webasto...wiem,ze to duzo,ale grzeje plyn w zbirniczku... :hmm: takiego oczywiscie nie mam zamiaru kupowac!!!
mysle nad normalnym za 50-60 zeta (ale to ciagnie zasilanie z akumka... :( )
narazie nie jest mi to potrzebne...mam czas do jesieni na zastanowienie sie nad tym aspektem...



pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

djteat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt kwie 20, 2010 23:26
Lokalizacja: Wągrowiec
Kontakt:

Re:

Post autor: djteat » pt mar 23, 2012 13:48

inek01 pisze:
palen pisze:Myślę że jest dokładnie to samo w MK3.
Tak jest.
yaro2002 pisze:Czy warto przerobic instalacje elektryczna pod podgrzewany filtr paliwa?
Nie ma zadnej elektryki.
Jesli do filtra podchodza 4 przewody, a 2 z nich sa podlaczone do plastykowego zaworka zabezpieczonego zawleczka (tzw. podgrzewacza) to masz filtr z podgrzewaczem...
Tak jak kolega el Kopyto napisal, bylo ostatnio o tym - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=42818" onclick="window.open(this.href);return false;

pozwolcie ze odkopie, do jakich temp podgrzewacz filtra podgrzewa ON ?


nie liczy sie rok produkcji lecz stan

VW golf mk3 1.9d 65km 1994r 3d
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=451083

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 172 gości