Brak mocy, potrzebna pomoc
: pn lis 14, 2011 18:46
Witam,
mam taki problem w Golfie 1.9 TDI 115 KM, 2000r. Rozleciały się pompowtryski. W warsztacie sprowadzili używane, ale ponieważ coś było z nimi nie tak, to wzięli z nich tylko obudowy, a elektrykę dali ze starych. Wymienili też przepływomierz powietrza, olej i wszystkie filtry. Po odebraniu okazało się, że auto straciło moc, jakby turbina działała na 15 % możliwości. Sprawdzili wszystko i stwierdzili, że wszystko jest ok. W innym warsztacie rozebrali wszystko, sprawdzili wszystkie części, które były wymieniane i też nic nie znaleźli. Przekazałem samochód do elektryka, sprawdził wszystkie możliwe czujniki, turbinę, przepływomierz, pompowtryski na VAG-u. Wszystko jest idealnie i zgodnie z tabelami, a mimo to nie ma przyspieszenia. Sam stwierdził, że auto zachowuje się jakby miało najwyżej 90 KM, ale elektronicznie na bank wszystko jest sprawne. Katalizator jest wycięty, więc odpada opcja z zapchaniem. Nikt nie ma pomysłu co dalej, proszę o jakieś podpowiedzi.
mam taki problem w Golfie 1.9 TDI 115 KM, 2000r. Rozleciały się pompowtryski. W warsztacie sprowadzili używane, ale ponieważ coś było z nimi nie tak, to wzięli z nich tylko obudowy, a elektrykę dali ze starych. Wymienili też przepływomierz powietrza, olej i wszystkie filtry. Po odebraniu okazało się, że auto straciło moc, jakby turbina działała na 15 % możliwości. Sprawdzili wszystko i stwierdzili, że wszystko jest ok. W innym warsztacie rozebrali wszystko, sprawdzili wszystkie części, które były wymieniane i też nic nie znaleźli. Przekazałem samochód do elektryka, sprawdził wszystkie możliwe czujniki, turbinę, przepływomierz, pompowtryski na VAG-u. Wszystko jest idealnie i zgodnie z tabelami, a mimo to nie ma przyspieszenia. Sam stwierdził, że auto zachowuje się jakby miało najwyżej 90 KM, ale elektronicznie na bank wszystko jest sprawne. Katalizator jest wycięty, więc odpada opcja z zapchaniem. Nikt nie ma pomysłu co dalej, proszę o jakieś podpowiedzi.