Dwie predkosci obrotowe wentylatora.... jedna nie działa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Dwie predkosci obrotowe wentylatora.... jedna nie działa

Post autor: Komas » ndz kwie 02, 2006 16:49

Witam
Mam taki problem
Wymieniałem wentylator na chlodnicy w swoim mk3 przed wsadzeniem go sprawdzalem czy dziala. Mial dwie predkosci obrotowe. Po zamontowaniu nie zalacza sie przy 95 stopniach. Odpiolem wtyczke od termostatu i spiolem go na krutko. Przekaznik tyka i załacza druga najwieksza predkosc pierwszej nie załancza. Czy to jest wina przekaznika?

P.S
Ktory przekaznik jest za to odpowiedzialny?
Ostatnio zmieniony pt cze 13, 2008 23:25 przez Komas, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » ndz kwie 02, 2006 19:06

Hmm. Ale jak chcesz zobaczyć czy włącza pierwszą?? czy druga?? Jak auto grzejesz na postoju to się właczy odrazu drugi stopień... A na krótko wentylator sprawdzałeś, i mówisz, że działa i 1 i 2 bieg?? Wiesz co... sam jestem teraz ciekawy kiedy włącza się pierwszy a kiedy drugi bieg, bo mi się wydaje, że u mnie wentylator cały czas z tą sama prędkością śmiga...


Obrazek

Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » ndz kwie 02, 2006 22:57

Wypinasz wtyczke od czujnika na chlodnicy, bierzesz kabel. We wtyczne masz 3 otworki. wtykasz kabelek w odpowiedni po czym zostaja ci jeszcze 2 wolne, wtykajac w jeden powninien sie obracac wolniej, wtykajac w drugi powinien zapindalac na maxa. I u mnie wlasnie zapindala na maxa a wolniej nie chce
I tu moje pytanie

WHY???

bieg I włącza sie między 92 a 97 stopni, wyłącza się między 84 a 91 st.
bieg II włącza sie między 99 a 105 st., wyłacza się między 91 a 98.


[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]

fishbone17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn lis 19, 2007 20:38
Lokalizacja: komprachcice
Kontakt:

Post autor: fishbone17 » pt cze 13, 2008 23:21

Kolego KOMAS, znalazles przyczyne co bylo winne z tym wentylem? bo u mnie podobnie sie dzieje. tylko 2 stopien sie wlacza, przy 100-ilus stopniach. wymienilem czujnik w chlodnicy, wymienilem wentylator i nic. sprawdzalem juz nawet omomierzem czy przeplywa od czujnika do kostki wentylatora prad-tez ok. pomocy



Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » pt cze 13, 2008 23:35

Powiem ci ze nic nie robilem. Pierwszy bieg musi mi sie wlanczac bo jeszcze nigdy nie mialem temp powyzej 95stopni. Ale chyba jest on na tyle delikatny ze nie słychac go w aucie. A u ciebie Grzejej sie ponad 100stopni? Sprawdz jeszcze VAGiem moze cos ci wyjdzie


[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 133 gości