Strona 1 z 1

potrzebna ocena bloku silnika BGW

: ndz lis 13, 2011 01:41
autor: fasd
Panowie zlokalizowałem dół silnika bgw tlko jest taka mała wątpliwość co do niego w drugim cylindrze jest nalot rdzy delikatny czy to bedzie jakos negatywnie wpływalo na silnik? drugie pytanie czy głowica od AWX,ASZ, ARL bedzie pasować plug&play na blok bgw?ponizej foto bloku i tego cylindra

Obrazek

potrzebna ocena bloku silnika BGW

: ndz lis 13, 2011 13:53
autor: PinkFloyd
tuleje dac do chonowania nie jest to duzy koszt podobny do planowania glowicy, wymienic pierscienie bo pewnie sie przywieszą od rdzy a ten co bedzie chonowal niech zmierzy czy maja byc nominalne czy pierwszy nadwymiar pierscieni i bedzie git. Motorownia bedzie jak nowa ale trzeba bedzie dotrzec motor wg starych zasad. Jak wszystko jest na wieszchu to nie ma dużych kosztów ze zrobieniem tego.

potrzebna ocena bloku silnika BGW

: ndz lis 13, 2011 14:02
autor: PinkFloyd
wydaje mi sie ze glowice moga pasowac bo sa dalej 8v a blok rozni sie tylko skokiem tloka od 1.9. Trzeba dac tylko dobre nowe szpilki bo bgw mial problem z unoszniem glowicy, po wymianie uszczelki i szpilek problem znikal

Re: potrzebna ocena bloku silnika BGW

: ndz lis 13, 2011 14:13
autor: Mumin90
moim zdaniem powinno się obejść tak jak jest widać ze nalot rdzy jest powierzchowny to nie powinno być ubytków w materiale,tylko należało by wyjąc tłoki i zobaczyć czy pierścienie nie stoją a najlepiej założyć nowe

potrzebna ocena bloku silnika BGW

: ndz lis 13, 2011 14:53
autor: fasd
to moze inaczej.

Kupuje głowice od awx kompletną bez pompek potrzebuje robic planowanie głowicy (czy musze ją rozbierać i jak to wyglada kosztowo u mechaniora ? bo sam troche sie obawiam ze cos spiernicze) ,
uszczelke potem daje jakąś z elringów to bedzie pewnie ok. 150 plnow
potem kupuje blok tu mam do kupienia za 550 + co jeszcze musze zrobić oddac jakie to są worki monet? i wiem sruby kosztują ok 100 nowe elringa

a moze moja od ajm głowica podejdzie?

potrzebna ocena bloku silnika BGW

: ndz lis 13, 2011 16:04
autor: PinkFloyd
głowicy do planowania nie trzeba rozbierać ale dał bym nowe prowadnice bo w tdi padaja szybko i dlatego biora olej i uszczelniacze i sprawdzil jej szczelnosc- u mnie w Sz-nie planowanie osadzenie prowadnic dotarcie zaworow z nowymi uszczelniaczami robocizna ok 250zl wtedy jak turbawa zdrowa nie wezmie nawet 100 gram oleju na 15 tys km u siebie robilem wraz z nowymi pierscieniami i nie dolalem nigdy nawet kapke a latam po autobanie czasami z duzymi predkosciami. jak lubisz bawic sie mocami to blok mozna tez splanowac aby uszczelka dobrze dolegala ale minimalnie dla wyrownania , niech co robi glowice popatrzy tuleje moze nie trzeba chonowac tylko oczyscic ale pierscienie nowe daj koniecznie bo bedziesz zalowac, luknij na wałek czy nie wyslizgany i nie ma bruzd i czy popychacze nie maja luzu w glowicy wtdy glowica do nieczego, popychacze jak dlugo leza uzywane bez oleju tez moga byc nieciekawe lepiej to posprawdzac przed zlozeniem zeby znow nie pruc auta. Ja czesci dawalem nowe ale robilem sam i wyszlo taniej ale i tak zygneko z 1200zl 4 lata temu
te rzeczy zawies sam gdzie planuja glowice i obrabiaja bloki zaoszczedzisz duzo na posrednictwie mechaniora i tam uzbroja ci glowice jak sie dogadasz w cenie i pierscionki tez