
pacjent VW Lt 35 1997 rok 2.5 tdi AHD 102km
zacznę od tego że auto jeździ z tym już dosyć długo bo ok 30 tys km od kiedy je mam,lecz w miarę przejechanych km zaczeło jarać dużo ropki wiec temat zaczynam drążyć,
pierwszy z objawów to przerywanie przy 4 tys obr tak jak by się dusił przez 2 sek poprzeywa i wkręci się na odcinkę 4,5 tys pochodzi z 3 sek i znów spada na 4 tys 2 sek i dalej się wkręca i tak cały czas.
2 z tych objawów to czasem jak puszczę go z obrotów jak się dławi w ok 4 tys to na jałowych obrotach nie pali na jeden lub 2 cylindry i wtedy kopci na niebiesko poprzerywa z 10 sek i znów pracuje poprawnię. Wtedy korekcję na wszystkich wtryskach sa na +2.99 i puki chodzi na 3 lub 4 cylindry to ma tak wysoką korekcję.
3 z objawów to głośna praca silnika chodzi twardo i głośno co mnie martwi
zaznaczę że mam vaga i coś tam się na nim znam, i jak tylko będę naprowadzny to będe pisał jakie śa odczyty.
na tą chwilę odczyty jakie znam są nastepujące
korekcję wtrysków 2.5 mg/cyk wiem że wyskowie i to mnie zastanawia
zapłon 55 wiec w normie
dawka zmiejszona na 6 mg bo dużo palił i zmiejszyłem nastawnikiem
proszę o pomoc bo Szczecińskie warsztaty są nie kompetentne i brak mi już sił aby z tymi ludzmi walczyć
jestem skłony oddać auto do jakiegoś użytkownika który zdiagnozuje usterke oczywiście nie za darmo,dziekuję za ewentualną pomoc użytkownik biger

p.s przypomniało mi się że jak DOJEŻDŻAM do świateł na luzie to też nie pali na jakiś cylinder dopiero jak stanę to zaczyna pracować poprawnię