mk2 sb czujnik dozowania??? brak mocy
: ndz lis 06, 2011 13:12
Jak w temacie... Szukalem i nie znalazlem tematu??? Pacjent to 1.6 SB 80km
zauawazylem ze auto z pelnym bakiem jest znacznie wolniejsze niz np z 1/3 zbiornika, myslalem ze to wina ciezaru, no ale bez przesady nawet 4osoby na pokladzie nie powoduja takich klopotow jak pelny zbiornik, tankowalem auto na roznych stacjach, zeby nie zwalac winy na paliwo... I nic, caly czas jest tak samo auto strasznie muli a jak wskazowka od poziomu paliwa schodzi pnizej 1/2 to nagle sie budzi do zycia, a jak jest juz 1/4 to jak by TDI pod maska pracowalo....
Ostatnio sprawdzajac kody wyposazenia wg naklejki znalazlem cos takiego
1TB fuel tank vent line with gravity valve and PVC breather hose
1H1 load-sensitive proportioning valve
czyli tlumaczac z google...
1 TB (linii) odpowietrznik z zaworem ciężkości i wąż odpowietrzający PVC
1H1 obciążenia czuły zawór dozowania...
no i teraz pytanie... czy te wynalazki sa uszkodzone, a jesli tak to jak to naprawic???
mial ktos z Was podobne problemy????
zauawazylem ze auto z pelnym bakiem jest znacznie wolniejsze niz np z 1/3 zbiornika, myslalem ze to wina ciezaru, no ale bez przesady nawet 4osoby na pokladzie nie powoduja takich klopotow jak pelny zbiornik, tankowalem auto na roznych stacjach, zeby nie zwalac winy na paliwo... I nic, caly czas jest tak samo auto strasznie muli a jak wskazowka od poziomu paliwa schodzi pnizej 1/2 to nagle sie budzi do zycia, a jak jest juz 1/4 to jak by TDI pod maska pracowalo....
Ostatnio sprawdzajac kody wyposazenia wg naklejki znalazlem cos takiego
1TB fuel tank vent line with gravity valve and PVC breather hose
1H1 load-sensitive proportioning valve
czyli tlumaczac z google...
1 TB (linii) odpowietrznik z zaworem ciężkości i wąż odpowietrzający PVC
1H1 obciążenia czuły zawór dozowania...
no i teraz pytanie... czy te wynalazki sa uszkodzone, a jesli tak to jak to naprawic???
mial ktos z Was podobne problemy????