Strona 1 z 1
Powyżej 150km/h brak mocy/ 80-90 stopni długo rozgrzewa
: śr lis 02, 2011 23:12
autor: bary2004_2005
Witam, tak jak w temacie, kolega kupił też sobie golfika tylko ma taki problem, po mieście ciężko go rozgrzać do 90 stopni i od 80 do 90 to praktycznie wieczność, potrafi nawet przejechać 20 km i nie ma do końca 90 stopni, przy temp na zewnątrz od 10 do 15 stopni i taki sam efekt poniżej, drugi problem to na autostradzie do 140-150 to rozpędza się powiedzmy w miarę, ale powyżej to nie ma szans chyba, że z żaglem na dachu ;d, proszę o pomoc co to może być, vag pokazał 0 błędów, a i golfik 1,9 TDi 90 ps silnik ALH, proszę o pomoc, pozdrawiam
Powyżej 150km/h brak mocy/ 80-90 stopni długo rozgrzewa
: śr lis 02, 2011 23:29
autor: italiano_83
bary2004_2005 pisze:vag pokazał 0 błędów
Vag ma wiele innych funkcji nie tylko sprawdzanie błędów zapisanych w sterowniku.
W tym dziale jest podwieszony temat on Notlaufie - przeczytać zastosować i będzie wiadomo, jak łapie odcięcie przy 150, to ma przeładowanie i trzeba się zapoznać z działaniem kierownic spalin w turbosprężarce. Nie nagrzewa się to trzeba sprawdzić vagiem poprawność wskazań czujnika temperatury i zapewne zainwestować w nowy termostat.
Powyżej 150km/h brak mocy/ 80-90 stopni długo rozgrzewa
: śr lis 02, 2011 23:34
autor: bary2004_2005
no tak ale termostat daje na mały obieg albo na duży, więc jeżeli na początku temp rośnie normalnie to chyba nie daje od początku na duży obiegu, dobrze myślę?
Powyżej 150km/h brak mocy/ 80-90 stopni długo rozgrzewa
: śr lis 02, 2011 23:40
autor: DaVincI
te dwa problemy raczej nei sa powiązane ze soba.Co do braku mocy to turbina wpada w tryb awaryjny? czyli po osiagnieciu 150 km masz mieki pedal gazu? i czy moc wraca dopiero jak zgasisz i opalisz auto ?
Powyżej 150km/h brak mocy/ 80-90 stopni długo rozgrzewa
: śr lis 02, 2011 23:43
autor: bary2004_2005
wystaczy, że zwolni i przyśpieszenie jest, a od 150 może mieść pedał w podłodze i nic - jest słaby bo pod góre traci prędkość
Powyżej 150km/h brak mocy/ 80-90 stopni długo rozgrzewa
: czw lis 03, 2011 01:01
autor: DaVincI
najlepiej zrob logi dynamiczne grupy 011 010 003 i 008 i statyczne 011.powinno cos pokazac co jest.mozliwe ze masz zamale cisnienie.sprawdz wszystkie wezyki od zaworku n 75 oraz posprawdzaj szczelnosc rur turbiny poczynając od dolotu koncząc na intercoolerze oraz sprawdz jak chodzi sztanga od gruszki w turbinie.jesli mowie cos niezrozumiale to pisz:)
narazie to tyle
Powyżej 150km/h brak mocy/ 80-90 stopni długo rozgrzewa
: czw lis 03, 2011 20:52
autor: Piasek
bary2004_2005 pisze:wystaczy, że zwolni i przyśpieszenie jest, a od 150 może mieść pedał w podłodze i nic - jest słaby bo pod góre traci prędkość
Przepływka tnie.
Kwalifikuje się do naprawy poprzez wyrzucenie.
Re: Powyżej 150km/h brak mocy/ 80-90 stopni długo rozgrzewa
: czw lis 03, 2011 23:27
autor: bary2004_2005
przepływomierz ma niby pół roku i jest na gwarancji ale jak to by można było oddać na gwarancje jak nie uznają pewnie
Powyżej 150km/h brak mocy/ 80-90 stopni długo rozgrzewa
: czw lis 03, 2011 23:49
autor: DaVincI
zrob logi ale mozliwe ze to ta przeplywka.zle mierzy cisnienie wiec zle podaje paliwko
Powyżej 150km/h brak mocy/ 80-90 stopni długo rozgrzewa
: pt lis 04, 2011 00:56
autor: Piasek
A ile to ma nalatane ?
Jak z realnością przebiegu ?
Bo być może szukamy dziury w całym a tam najzwyczajniej wtryski leją...
Powyżej 150km/h brak mocy/ 80-90 stopni długo rozgrzewa
: pt lis 04, 2011 22:08
autor: bary2004_2005
270 tyś i niby realny z książki
Powyżej 150km/h brak mocy/ 80-90 stopni długo rozgrzewa
: sob lis 05, 2011 00:58
autor: Piasek
U mnie w firmowym też ALH właśnie dzisiaj silnik stracił zupełnie ciąg. Podmienię jutro przepływkę z drugiego i zobaczę czy pomoże.
Jak pomoże... to Ci tylko napisze że moja firmówka ma 410 tyś nabite...