Strona 1 z 1

Wymiana wtrysku POLO 1.4 TDI

: wt lis 01, 2011 19:57
autor: rombana
Witam.
Temat jest następujący ,mam okazje kupić VW Polo 1.4 TDI z przebiegiem 180000 tys km samochód nie pracuje na 2 cylinder ale dopiero po osiagnieciu temperatury pracy silnika .
Pytanie do kolegów czy w VW jest tak samo kodowany wtrysk jak w Fordzie czy wystarczy go wymienić i będzie latał ??
I czy autko z tym przebiegiem nie będzie z byt awaryjne .
Prosze kolegów o jakieś ciekawe wypowiedzi na ten temat ,autko jest wizualnie w stanie dobrym dlatego sie nad nim zastanawiam a ze musze dojechać do pracy 30 km w jedną stronę to 1.4 TDI jest do tego najlepsze (tak myślę).
Nie chce się wpakować jak to się mówi w bagno ,nie stać mnie na częste naprawy auta a wiem ze czesci do tanich nie nalezą .Może koledzy wyjawią wady i zalety POLO 1.4 TDI.
Dziękuje z góry i pozdrawiam.

Wymiana wtrysku POLO 1.4 TDI

: wt lis 01, 2011 23:20
autor: doggie
pompowtryskiwaczy się nie koduje

Wymiana wtrysku POLO 1.4 TDI

: wt lis 01, 2011 23:25
autor: wesol
rombana pisze:Nie chce się wpakować jak to się mówi w bagno ,nie stać mnie na częste naprawy auta a wiem ze czesci do tanich nie nalezą .Może koledzy wyjawią wady i zalety POLO 1.4 TDI.
to nie biez zadnych 1.2 cz 1.4 tdi. chlopie zastanow sie czego jest wiecej i ile masz czesci dostepnych do tej motorowni. Myslisz ze zaoszczedzisz na paliwie?? Nie bedzie to jechac a bedzie palic mniej o pol litra od 1.9

Wymiana wtrysku POLO 1.4 TDI

: wt lis 01, 2011 23:26
autor: Łuki_79
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=364471" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Wymiana wtrysku POLO 1.4 TDI

: wt lis 01, 2011 23:34
autor: doggie
wesol pisze:chlopie zastanow sie czego jest wiecej i ile masz czesci dostepnych do tej motorowni.
części jest tyle samo co do 1.9 TDI, tylko faktem jest że trochę słabo to jedzie a pali niekoniecznie mniej od 1.9, ale z drugiej strony spokojnie softem na 100ps to się robi i wtedy jedzie normalnie ale i tak telepie bo przecież to kastrat

Wymiana wtrysku POLO 1.4 TDI

: śr lis 02, 2011 00:14
autor: rombana
Panowie mi nie chodzi o startowanie na rajdach mi te 70 parę koni wystarczy i nie muszę mieć więcej już się w życiu na jezdziłem i na wydawałem pieniędzy wcześniej posiadałem BMW E34 M60 B30 I już nigdy więcej nie kupię BMW .
Mi chodzi tylko o to czy te autko z tym przebiegiem nie zacznie się już sypać nie ważne ile to spali mniejsza o to na pewno mniej niż 3 litrowe BMW .
Wcześniej miałem okazję jezdzić tym autem i naprawde przyjemnie mi sie nim jechało jeśli chodzi o spalanie i porównać do 1.9 może być porównywalne mi panowie bardziej chodzi o grupę ubezpieczeniową Polo znajduje sie on na 5 pozycji a takie 1.9 wychodzi to poza moje granice tu na wyspach za audi A4 1.9 tdi ubezpieczenie na rok wyniosło by mnie 3000 tyś funt na rok a za Polo zapłacę około 700.
Pozdrawiam .

Wymiana wtrysku POLO 1.4 TDI

: śr lis 02, 2011 01:02
autor: Muszka.d
1.4 tdi pięknie wącha ropkę :bigok:

W takim sensie że miałem taki furgon jako zastępczy i nie jeździłem bardziej oszczędnym samochodem.

Przy prędkościach 120 km/h autostradą palił 3,5 L.

Po mieście 4.5 L MAX .

Jeździło się jak za freeko.



Ja tobie proponuje wyszukać kogoś kumatego i żeby Ci sprawdził ten furgon - bo to nie musi być wina wtrysku czasami listwy padają zasilające.
komp i będziesz już cokolwiek widział.

Wymiana wtrysku POLO 1.4 TDI

: śr lis 02, 2011 08:07
autor: wesol
tez mi sie wydaje ze to ta nieszczesna kabloteka do pompek a w zasadzie piny we wtyczkach tej kabloteki.
Jesli chodzi o warunki platnicze w UK to rozumiem oco CI chodzi. w tym przypadku jestem sklonny zmienic zdanie.

Wymiana wtrysku POLO 1.4 TDI

: śr lis 02, 2011 08:15
autor: rombana
Dzięki za odp kolego Muszka.
Usterka została zdjagnozowana ,przyjechał pan z komputerem wpioł wtyczkę i wyskoczył tylko błąd wtrysku na 2 cyl i coś z alternatorem wykasowalismy błąd ale on zaraz powróćił ,nie muszę objaśniać jak pracuję silnik 3 cylindrowy z nie działającą 2 :crazy:autko moge kupić za 800 fun wiec naprawdę się opłaca normalnie stoją 0d 2000 d0 3500 tyś fun.
Dziękuje i pozdrawiam.

Wymiana wtrysku POLO 1.4 TDI

: sob lis 05, 2011 00:45
autor: jhosef
Z alternatorem to pewnie 17911. Ja też mam regularnie powracający. Trzeba sie przyjrzeć wtyczce koło rozrusznika. Ponoć kabel koroduje i nie daje sygnału o obciążeniu altka.