po zmanie rozrządu wkreca sie sam na obroty

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mr_jaru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
Lokalizacja: Zamość/Wrocław
Kontakt:

po zmanie rozrządu wkreca sie sam na obroty

Post autor: mr_jaru » wt lis 01, 2011 09:52

witam. wczoraj wymieniałem rozrząd u siebie w silniku 1.6td golf II. po wymianie i zapaleniu sam wszedł na wysokie obroty po czym zgasł. rozrząd niby dobrze ustawiony na znakach. rozebrałem pompe i okazało się ze zmieliło mi podkładkę pod sprężynę która kiedyś widocznie mi wpadła do pompy i narobiło się brudu. moje pytanie czy to było przyczyna samoistnego wchodzenie na obroty? złożyłem drugą pompe i tez taki sam efekt,tyle ze nie jestem pewien czy obecna pompa jest sprawna. gdy zapali wchodzi na obroty ok 3000tys kopcąc przy tym na siwo


jaru

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14295
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

po zmanie rozrządu wkreca sie sam na obroty

Post autor: Michał_1977 » wt lis 01, 2011 10:42

mr_jaru, zmniejsz wydatek resztkowy i zobacz co się będzie działo.
W sumie nie widzę związku wydatku i zmiany rozrządu ze sobą,ale spróbować możesz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100796" onclick="window.open(this.href);return false;


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Mumin90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
Kontakt:

po zmanie rozrządu wkreca sie sam na obroty

Post autor: Mumin90 » wt lis 01, 2011 15:19

mr_jaru
rozebrałem pompe i okazało się ze zmieliło mi podkładkę pod sprężynę która kiedyś widocznie mi wpadła do pompy i narobiło się brudu. moje pytanie czy to było przyczyna samoistnego wchodzenie na obroty?
myśle że to mogło być przyczyną samo istnego wchodzenia na obroty

jak zmniejszenie wydatku nie pomoże to zmniejsz dawkę paliwa na pompię.
pompa miała jakieś mody?
dzwignie od gazu założyłeś dokładnie tak jak była na ośce gazu?
myślę że założyłeś o jeden ząbek wcześniejszy i tu jest problem



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14295
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

po zmanie rozrządu wkreca sie sam na obroty

Post autor: Michał_1977 » wt lis 01, 2011 18:11

Mumin90 pisze:myślę że założyłeś o jeden ząbek wcześniejszy i tu jest problem
Wcześniejszej nie ruszał,a efekt był taki sam.Oczywiście sprawdzić nie zaszkodzi.
mr_jaru, ciągnij powolutku dźwignię gazu,a w okolicy ¾ zakresu jej pracy powinieneś wyczuć lekki do przełamania opór.Jeżeli wyczujesz go znacznie wcześniej,to znaczy :bigok:
Mumin90 pisze:że założyłeś o jeden ząbek wcześniej


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
mr_jaru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
Lokalizacja: Zamość/Wrocław
Kontakt:

Re: po zmanie rozrządu wkreca sie sam na obroty

Post autor: mr_jaru » wt lis 01, 2011 19:19

była włozona głwoiczka 10mm z przerobiona falą od sb. wszystko chodziło ok do momentu wymiany rozrządu. po jego wymianie i zapaleniu auta sam wszedł na obroty wywalił kupe białego,siwego dymu i zgasł. zmniejszyłem dawke i chodził przez chwile na wolnych obrotach po czym znowu sytuacja sie powtorzyła. rozebrałem pompe i okazało sie ze jest w niej pełno opiłkow bo podkładke została zmielona. miałem drugi korpus z 1.6d tyle ze bez osobnej regulacji biegu jałowego. złozyłem pompe 9mm ori taka jak miałem wczeniej do w/w korpusu i okazało sie ze delej wchodzi sam na obroty albo wogole nie zapala po skreceniu dawki. okazalo sie ze dzwignia gazu ukreciła sie. załozyłem teraz dzwignie gazu z pompy od lt gdzie regulacja jest na sprezynie. generalnie ta sama sytuacja zapalam, kreci kreci aż załapie i wkreca sie na 3000tys/obr dymiąc mocno na biało-szaro-niebieskawo(trudno okreslic kolor). generalnie nie wiem co jest grane. co do rozrzadu to znaki idealnie mi sie nigdy nie pokrywały. niby jak blakuje na pompie to na wale teraz lekko ucieka w dół znak. co do dzwigni gazu o ciezko okreslic jak ma byc teraz. załozyłem tak jak była w korpusie od LT ale tak jak mowiłem ma problem z palaniem a jak juz zapali to wkreca sie na 3000tys/obr i wyrzuca chmurę białego dymu. chyba ze przyczyna zapalnia tkwi w zaworku cisnienia wewnetrzego pompy,teraz mam jest zaworek z pompy od sb. z tego co przypominam sobie w tym korpusie zaworek był wbity troszke głebiej


jaru

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14295
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

po zmanie rozrządu wkreca sie sam na obroty

Post autor: Michał_1977 » wt lis 01, 2011 19:58

mr_jaru pisze:co do rozrzadu to znaki idealnie mi sie nigdy nie pokrywały. niby jak blakuje na pompie to na wale teraz lekko ucieka w dół znak.
Bo nie zbijasz koła z wałka rozrządu i nie blokujesz go z tyłu,tylko zapewne robisz na mazak :chytry:
mr_jaru pisze:chyba ze przyczyna zapalnia tkwi w zaworku cisnienia wewnetrzego
Raczej nie.
Tak sobie jeszcze myślę (spotkałem się już z tym),że mógł się dostać jakiś opiłek pod popychacz regulatora odśrodkowego i się zwiesił skubaniec.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Mumin90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
Kontakt:

po zmanie rozrządu wkreca sie sam na obroty

Post autor: Mumin90 » wt lis 01, 2011 20:26

najprościej to by było założyć pompę w 100% sprawdzoną
i ten rozrząd ustawić tak jak sie należy.



Awatar użytkownika
mr_jaru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
Lokalizacja: Zamość/Wrocław
Kontakt:

Re: po zmanie rozrządu wkreca sie sam na obroty

Post autor: mr_jaru » wt lis 01, 2011 21:21

Michał_1977 pisze:
mr_jaru pisze:co do rozrzadu to znaki idealnie mi sie nigdy nie pokrywały. niby jak blakuje na pompie to na wale teraz lekko ucieka w dół znak.
Bo nie zbijasz koła z wałka rozrządu i nie blokujesz go z tyłu,tylko zapewne robisz na mazak :chytry:
mr_jaru pisze:chyba ze przyczyna zapalnia tkwi w zaworku cisnienia wewnetrzego
Raczej nie.
Tak sobie jeszcze myślę (spotkałem się już z tym),że mógł się dostać jakiś opiłek pod popychacz regulatora odśrodkowego i się zwiesił skubaniec.
ok ale ta sytuacja mogła miec miejsce przy tamtej pompie. ta co teraz złozyłem była czysciutka. co do rozrzadu tak jak napisałes ustawiony na mazak
tak jak juz mowiłem na obecnej pompie jest problem z zapaleniem bo długo kreci az załapie,a po zapaleniu ma wysokie obroty i kłęby dymu


jaru

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 73 gości