Strona 1 z 1

intercoolera W MK4 130Km Problem

: ndz paź 30, 2011 13:13
autor: dzidzia2011
Witam sądze ze od strony pasażera na dole przy lampie jest zamontowany intercoolera i nie wiem czy to standard czy nie bo nieraz widze przecieki na łączeniu prawdopodobnie dolotu . Pomoże mi ktoś i coś więcej powie czy też ma od czasu do czasu takie wycieki czy to standard ??

intercoolera W MK4 130Km Problem

: ndz paź 30, 2011 14:00
autor: italiano_83
Jeśli cieknie olej z układu doładowania, to jest nieszczelność w 130KM połączenia są na szybkozłączki zdaje się więc tam szukaj przyczyny.
Jeśli chodzi o olej w dolocie to zawsze jest go trochę.

intercoolera W MK4 130Km Problem

: ndz paź 30, 2011 22:00
autor: vpil
Jeśli masz w rejonie intercolera olej tzn. że jest nieszczelność i albo jak kolega italiano_83 wyżej pisze może być problem z nieszczelnością na szybkozłączkach, lub możesz mieć dziurawy intercooler. Czasami kierownica która kieruje pęd powietrza na intercooler, dotyka go lekko i z biegiem lat pod wpływem drgań, wibracji itp. przetrze go i mamy nieszczelnośc gotową. (miałem tak u siebie). Pozostaje tylko wymiana intercoolera na nowy lub sprawną używkę - nie polecam klejenia, lutowania itp. są to zabiegi mało skuteczne.
Tak więc nie pozostaje Ci nic innego jak tylko autko do góry, demontaż koła, plastikowego nadkola i będziesz widział gdzie z kąd wycika olej.
Powodzenia. :-)

intercoolera W MK4 130Km Problem

: ndz paź 30, 2011 22:29
autor: dzidzia2011
Leci na dolocie bo wyżej nie ma oleju i teraz co dolot sam zmienić ??

intercoolera W MK4 130Km Problem

: wt lis 01, 2011 23:07
autor: vpil
Nie wiem, czy dobrze Cię rozumię, masz przedmuchy między turbo a intercoolerem ?
Tam gdzie są opaski samozaciskowe, czyli na rurach gumowych to możesz założyć zwykły cybant, natomiast na połączeniach tych plastikowych rur to chyba nic nie wymyślisz bo tam są takie gumowe uszczelniacze i tego osobno chyba nie da się dokupić. Niech ktoś mnie poprawi jeśli jest inaczej.

intercoolera W MK4 130Km Problem

: pt lis 04, 2011 20:55
autor: dzidzia2011
zgadza sie na tym łączeniu ale te oringi załatwiłem sobie zmienię sobie w środę to zobaczę może będzie lepiej bo już wczoraj miałem sytuacje ze jechałem nad ranem do pracy rozgrzałem go do 90stopni i chciałem go przycisnąć a on nic :(( jak by turbina ustała pare razy do końca noga w pedał i puściła czyli muszę zobaczyć turbinę