Problem Golf II 1.6 D...Zapowietrzony??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem Golf II 1.6 D...Zapowietrzony??
Witam.Mam taki problem ponieważ wykręciłem pompe wody razem z obudową ponieważ ciekł mi płyn na oringu do tego potrzebne było wyjecię pomy wtryskowej i zdjęcie rozrządu...Po skręceniu wszystkiego nie chce pali lub zrobi tylko tak bryyyyy... Zaklekocze głośno i zgaśni...Powiem tyle że rozrząd zaznaczyłem...I w wężyku jest bombelki powietrza i cały czas leci powietrze z pierwszego wtrysku???Jak odpowietrzyć i czy przez to niechce palić???Prosze o pomoc PILNE
- Toshiba
- Gadatliwa bestia
- Posty: 856
- Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
- Lokalizacja: CeeLI / CeWu
- Kontakt:
Problem Golf II 1.6 D...Zapowietrzony??
Dobrze to koło pompy zablokowałeś? Bo nawet jeśli się walniesz o jeden ząbek to będą takie objawy. Ja nie mam dorobionego bolca do blokowania pompy, wziąłem więc śrubę i musiałem ją trzymać, na znaku i jednocześnie pasek założyć. Zaznaczałeś sobie gdzieś też jak ma być pompa pochylona? - Kąt wtrysku do sprawdzenia.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 518
- Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
- Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
- Kontakt:
Problem Golf II 1.6 D...Zapowietrzony??
poluzowałeś rurki paliwowe przy wtryskiwaczach i kręciłeś aż zaczęło tryskać paliwo i wtedy dokręciłeś?
rozrząd zgadza się na znakach?
pompę przykręciłeś mniej więcej tak jak była?
po odpaleniu kąt wtrysku do ustawienia, skoro klekocze głośno to albo pasek na rozrządzie może byc źle założony o jeden ząbek albo pompa za bardzo nachylona na silnik i jest zbyt wczesny kąt wtrysku
rozrząd zgadza się na znakach?
pompę przykręciłeś mniej więcej tak jak była?
po odpaleniu kąt wtrysku do ustawienia, skoro klekocze głośno to albo pasek na rozrządzie może byc źle założony o jeden ząbek albo pompa za bardzo nachylona na silnik i jest zbyt wczesny kąt wtrysku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości