Strona 1 z 2

Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....

: pt paź 21, 2011 01:52
autor: wariatwariatwariat
Witam wszystkich ...
2.0 TDI 170 DSG NO-DPF

Mam dziwny problem z moim golfrydem, mianowicie:
na niskich obrotach czyli od wart. poczat. około 800 obr do 3100 samochod praktycznie w ogóle nie przyspiesza, po przekroczeniu tej magicznej wartości dostaje tzw kopa i zaczyna w miarę sprawnie przyspieszać, ale nadal nie tak jak powinien.

Samochód nie posiada już DPF/FAP czyli zapchany filtr odpada, została założona nowiusieńka turbina i dalej jet tak samo, wymieniony zaworek (nazywa sie chyba N75...), przepływka przeczyszczona i sprawdzona VAGiem, wartości podobno w normie...

Macie panowie/panie jakiś pomysł
Z góry dziękuje za pomoc

Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....

: pt paź 21, 2011 04:15
autor: Sztomel
wariatwariatwariat pisze:wartości podobno w normie...
ten właśnie jeden wyraz "podobno" należy zweryfikować a jak, prosto - wykonać logi i zamieścić je na forum.

Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....

: pt paź 21, 2011 11:16
autor: wariatwariatwariat
Na prawde nikt nie ma zadnego pomysłu???
Pomuzcie juz 4 miesiace sie z tym borykam...

Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....

: pt paź 21, 2011 12:42
autor: hoja
wariatwariatwariat pisze:Na prawde nikt nie ma zadnego pomysłu???
Pomuzcie juz 4 miesiace sie z tym borykam...
Sztomel, Ci napisał co zrobić. Zrób komplet logów i wrzuć na forum, z fusów nikt nic nie wywróży ;)

Re: Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie

: sob paź 22, 2011 10:44
autor: wariatwariatwariat
Dzisiaj skombinowalem sprawna przeplywke, zamienie i zobaczymy czy będzie różnica, jeżeli nie to gdzie indziej tkwi ZONK...

Przepływka wymieniona i tzw CH...J nic to nie zmienilo...

JAKIES POMYSŁY ????

Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....

: sob paź 22, 2011 21:05
autor: Łuki_79
wariatwariatwariat pisze:JAKIES POMYSŁY ????
Sztomel pisze:wykonać logi
hoja pisze:Zrób komplet logów
wariatwariatwariat, bez logów raczej nikt nie będzie tobie pisał co masz wymienić aby nie narażać ciebie na zbędne koszty.

Uruchom silnik i sprawdź czy możesz wtedy wcisnąć sztangę do gruszki turbiny.

Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....

: wt paź 25, 2011 00:35
autor: wariatwariatwariat
Sztanga hodzi jak złoto, ale wpadłem na mały pomysł:
mianowicie powiazalem to z faktem ze czasami troszkę dziwnie odpala.
Problem tkwi CHYBA w klapie gaszacej, tej co jest pod EGRem.
W wolnej chwili zablokuje ta klape w pozycji otwartej oczywiście :) i zobaczymy...

Mam nadzieje ze to to...

A... Może to czujnik cisnienia doładowania

Takie 2 pomysły na najbliższa diagnozę

Czujnik ciśnienia doładowania wymieniony i ... lipa, nic nie pomogło :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz:

EGR zaslepiony , klapa gaszaca zablokowana i dalej KASZANA.!!

Na razie nie mam możliwości zrobienia logow, może ma ktoś jakiś pomysł co mógłbym jeszcze sprawdzic "garazowym" sposobem???

Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....

: czw lis 03, 2011 10:57
autor: daniel.wwe
wariatwariatwariat pisze:ma ktoś jakiś pomysł co mógłbym jeszcze sprawdzic "garazowym" sposobem???
Bez logów to wiesz można sobie gdybać może to a może tamto... Wymienisz połowę części a efektu i tak może nie być, bo okaże się że problem tkwi zupełnie gdzie indziej

Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....

: czw lis 03, 2011 12:50
autor: Cobra_vs
Sprawdź wężyk odchodzący od zaworu N75 do gruszki przy turbinie. Zacznij od zaworu kierując się do gruszki pościskaj wężyk i zobacz czy nigdzie się nie zapada bo na oko to nie jest do sprawdzenia bo przeważnie wężyk jest w oplocie.

Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....

: wt lis 22, 2011 14:05
autor: wariatwariatwariat
dzisiaj wrzuce logi,

Samochód stał 2 tyg w warsztacie i ch...j co zdziałali. Posprawdzali prawie wszystko turbine, egr, wszelkiego rodzaju czujniki (np. przepływomierz, czujnik ciśnienia doładowania) wszystko SPRAWNE - tak powiedzieli.
Jedyne co nie zostało sprawdzone to układ paliwa...
Jedyny pomysł jaki mi przychodzi do głowy to pompa podciśnienia VACUM
Co drodzy specjaliści o tym myślicie??? Moga być takie objawy gdyby pompa podciśnienia nie pracowała poprawnie???

Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....

: wt lis 22, 2011 20:00
autor: arwam
jak nie będzie podciśnienia to będziesz miał gorsze hamulce i nie będzie doładowania to nie bedzie podciśnienia które wciągnie sztangę w turbinie żeby ta wreszcie zaczęła dmuchać

Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....

: śr lis 23, 2011 12:17
autor: wariatwariatwariat
Prosze bardzo o to link do LOGÓW w moim MK5

http://vaglog.rtnet.pl/rugbypowerscrum_63797.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Log (0 - 011,003,001)

Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....

: śr lis 23, 2011 19:37
autor: ringel
Widać, że turbina nie dmucha tyle ile trzeba, stąd brak mocy. Sprawdź wszystko po kolei co steruje turbiną plus możliwa nieszczelność w dolocie. Najlepiej oddaj to auto do kogoś kto się zna.

Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....

: śr lis 23, 2011 20:18
autor: arwam
ringel pisze:prawdź wszystko po kolei co steruje turbiną plus możliwa nieszczelność w dolocie.

lub na wydechu przed turbiną. może też nie trzymać zawór EGR'u lub jest uszkodzona jedna z uszczelek od przewodu EGR.