Mk3 TD - drganie na biegu jałowym
: śr paź 12, 2011 23:12
Witam, dziś odebrałem Golfa od mechanika który naprawiał mi głowice. Ale to jest nie istotne, mechanik ten grzebał mi prawdopodobnie przy pompie wtryskowej myśląc że była rozregulowana bo była celowo zwiekszona dawka wtrysku i boostpin z 1.6TD bo dymił.
Mój problem polega na tym, że podczas 1wszego odpalenia silnika na biegu jałowym strasznie nim trzęsło (samochodem, bo silnik pracuje równo) , ale tak jakby dawka wtrysku była zbyt mała.
Przyjechałem do domu (około 4km więc silnik sie już dogrzał do 90'C) , zwiększyłem więc 'obroty na biegu jałowym z wciśniętym przyspieszaczem' i samochód przestał sie aż tak bardzo trząść, ale potem po kilku godzinach wystygł i jak odpaliłem go żeby wjechać do garażu to znowu nim trzęsło.
Jak sie doda gazu to problem zanika, dzieje sie tak tylko na wciśniętym sprzęgle / luzie na obrotach minimalnych silnika.
Dawki wtrysku nie ruszałem, tylko wkręciłem o jakieś 3mm srubke od obrotów w/w.
Jak myślicie, co to może być jeszcze ?
Przed oddaniem do mechanika silnik chodził równiutko na każdych obrotach.
Mój problem polega na tym, że podczas 1wszego odpalenia silnika na biegu jałowym strasznie nim trzęsło (samochodem, bo silnik pracuje równo) , ale tak jakby dawka wtrysku była zbyt mała.
Przyjechałem do domu (około 4km więc silnik sie już dogrzał do 90'C) , zwiększyłem więc 'obroty na biegu jałowym z wciśniętym przyspieszaczem' i samochód przestał sie aż tak bardzo trząść, ale potem po kilku godzinach wystygł i jak odpaliłem go żeby wjechać do garażu to znowu nim trzęsło.
Jak sie doda gazu to problem zanika, dzieje sie tak tylko na wciśniętym sprzęgle / luzie na obrotach minimalnych silnika.
Dawki wtrysku nie ruszałem, tylko wkręciłem o jakieś 3mm srubke od obrotów w/w.
Jak myślicie, co to może być jeszcze ?
Przed oddaniem do mechanika silnik chodził równiutko na każdych obrotach.