Mk3 TD - drganie na biegu jałowym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
M98DNM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 695
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 13:48
Lokalizacja: KBC
Kontakt:

Mk3 TD - drganie na biegu jałowym

Post autor: M98DNM » śr paź 12, 2011 23:12

Witam, dziś odebrałem Golfa od mechanika który naprawiał mi głowice. Ale to jest nie istotne, mechanik ten grzebał mi prawdopodobnie przy pompie wtryskowej myśląc że była rozregulowana bo była celowo zwiekszona dawka wtrysku i boostpin z 1.6TD bo dymił.
Mój problem polega na tym, że podczas 1wszego odpalenia silnika na biegu jałowym strasznie nim trzęsło (samochodem, bo silnik pracuje równo) , ale tak jakby dawka wtrysku była zbyt mała.
Przyjechałem do domu (około 4km więc silnik sie już dogrzał do 90'C) , zwiększyłem więc 'obroty na biegu jałowym z wciśniętym przyspieszaczem' i samochód przestał sie aż tak bardzo trząść, ale potem po kilku godzinach wystygł i jak odpaliłem go żeby wjechać do garażu to znowu nim trzęsło.
Jak sie doda gazu to problem zanika, dzieje sie tak tylko na wciśniętym sprzęgle / luzie na obrotach minimalnych silnika.
Dawki wtrysku nie ruszałem, tylko wkręciłem o jakieś 3mm srubke od obrotów w/w.

Jak myślicie, co to może być jeszcze ?

Przed oddaniem do mechanika silnik chodził równiutko na każdych obrotach.


Mówcie mi Kola , M98DNM to tylko nick na tym forum ;)
viewtopic.php?f=88&t=369170" onclick="window.open(this.href);return false; <== BlackMK3
>>> [f].com/BlackMk3 <<<
Obrazek

Awatar użytkownika
trepek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 21:58
Lokalizacja: Osiek k/Olkusz
Kontakt:

Mk3 TD - drganie na biegu jałowym

Post autor: trepek » śr paź 12, 2011 23:24

Standardowo: kąt wtrysku, dawka być może mała. Dodatkowo zobacz, czy przewody wysokiego ciśnienia są podokręcane do pompy/wtrysków.
Różne przyczyny powodują trzęsawkę silnika, o np:

" onclick="window.open(this.href);return false;

Przygoda z wakacji, przewód wysokiego ciśnienia stracił szczelność. Trzęsło głównie na niskich obrotach.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości