Witam, dziś odebrałem Golfa od mechanika który naprawiał mi głowice. Ale to jest nie istotne, mechanik ten grzebał mi prawdopodobnie przy pompie wtryskowej myśląc że była rozregulowana bo była celowo zwiekszona dawka wtrysku i boostpin z 1.6TD bo dymił.
Mój problem polega na tym, że podczas 1wszego odpalenia silnika na biegu jałowym strasznie nim trzęsło (samochodem, bo silnik pracuje równo) , ale tak jakby dawka wtrysku była zbyt mała.
Przyjechałem do domu (około 4km więc silnik sie już dogrzał do 90'C) , zwiększyłem więc 'obroty na biegu jałowym z wciśniętym przyspieszaczem' i samochód przestał sie aż tak bardzo trząść, ale potem po kilku godzinach wystygł i jak odpaliłem go żeby wjechać do garażu to znowu nim trzęsło.
Jak sie doda gazu to problem zanika, dzieje sie tak tylko na wciśniętym sprzęgle / luzie na obrotach minimalnych silnika.
Dawki wtrysku nie ruszałem, tylko wkręciłem o jakieś 3mm srubke od obrotów w/w.
Jak myślicie, co to może być jeszcze ?
Przed oddaniem do mechanika silnik chodził równiutko na każdych obrotach.
Mk3 TD - drganie na biegu jałowym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Mk3 TD - drganie na biegu jałowym
Mówcie mi Kola , M98DNM to tylko nick na tym forum 
viewtopic.php?f=88&t=369170" onclick="window.open(this.href);return false; <== BlackMK3
>>> [f].com/BlackMk3 <<<


viewtopic.php?f=88&t=369170" onclick="window.open(this.href);return false; <== BlackMK3
>>> [f].com/BlackMk3 <<<

- trepek
- Mały gagatek
- Posty: 59
- Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 21:58
- Lokalizacja: Osiek k/Olkusz
- Kontakt:
Mk3 TD - drganie na biegu jałowym
Standardowo: kąt wtrysku, dawka być może mała. Dodatkowo zobacz, czy przewody wysokiego ciśnienia są podokręcane do pompy/wtrysków.
Różne przyczyny powodują trzęsawkę silnika, o np:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Przygoda z wakacji, przewód wysokiego ciśnienia stracił szczelność. Trzęsło głównie na niskich obrotach.
Różne przyczyny powodują trzęsawkę silnika, o np:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Przygoda z wakacji, przewód wysokiego ciśnienia stracił szczelność. Trzęsło głównie na niskich obrotach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości