Strona 1 z 2

Walory, korzysci i minusy Varianta z 1.9D

: śr mar 29, 2006 13:22
autor: mwmw
Witam , czy ktoś byłby uprzejmy dać opinię o walorach i korzyściach golfa kombi z takim silnikiem (spalanie , eksploatacja , naprawy).
Mogę stać sie jego posiadaczem. - z góry dziekuję. Potrzebuję samochodu niezawodnego do spokojnej jazdy. :kac:

: śr mar 29, 2006 14:28
autor: lukopr
ja mam takiego golfa :bigok: musze powiedziec ze jestem zadowolony... :bajer: jezeli chodzi o spalanie to roznie to wyglada jedni pisza ze pali im 5.5l w miescie.. inni ze 7.5 zalezy jakie miasto i jaka nogaaa :helm: natomiast trasa cos miedzy 4 a 6 zalezy od kierowcy...

Moim zdaniem jest to jeden z najmniej awaryjnych silnikow montowanych w MK3 jego prostota bardzo ułatwia naprawy a czesci zamienne sa tanie!!! i łatwo dostepne!!!
zreszta nie ma co sie zepsuć... :bajer:

zwroc szczegolna uwage na stan nadwozia... w mk3 barzdo czesto sa skorodowane progi w miescu podnoszenia lewrakiem... oczywiscie nie dyskwalifikuje to samochodu ale zawsze mozna sie targowac :hehe:

W SKRÓCIE:
tylko lac i jeździc....

: śr mar 29, 2006 15:00
autor: ryba_71
Zaletą tego silnika jest to, że mało pali i prawie wszysko (komora wstępna) mała dynamika(moc), ale za to mało awaryjny.

: śr mar 29, 2006 15:05
autor: mwmw
Dziekuję za cenne informacje , ale jeszcze
1. jakie oznaczenie ma siknik
2. czy jest bardzo "mułowaty"
3. czy można o niego tak zadbać , aby nie sprawił zawodu w 100% z odpaleniem przy -30
stopni (zima)
4. może jakieś jeszcze dodatkowe wskazówki (np ile można za niego dać , 165 kkm ,1995 ,zadbany ...i.t.p) :pub:

: śr mar 29, 2006 17:37
autor: lukopr
mwmw pisze:1. jakie oznaczenie ma siknik
1Y
mwmw pisze:2. czy jest bardzo "mułowaty"
raczej nie jest bardzo mułowaty... ja swoim spokjnie wyprzedzam... ostanio w drodze do pacy scigałem sie ze znajomym on ma astre kombi 1.6 gaz... strasznie głupio mu sie zrobiło jak objechałem go zwykłym klekotem.... hehe.... zaczoł gadac ze zrobiłęm to technicznie... buahahaha :bajer:
mwmw pisze:3. czy można o niego tak zadbać , aby nie sprawił zawodu w 100% z odpaleniem przy -30
stopni (zima)
moj odpala bez kłopotu przy -35... w te najgorsze mrozy jakie były w ta zime :bigok:

: ndz kwie 09, 2006 22:06
autor: zloty60
Witam.Ja tez mam takiego diselka 1Y.W sumie bezawaryjny oczywiscie gdy sie wymienia płyny i paski i inne takie eksploatacyjne czesci na czas.Ja niewymienialem plynu hamulcowego (chyba ze 3 lata jezdzilem ) i poszla pompa ale to moja wina.

: ndz kwie 09, 2006 22:13
autor: Corvax
mwmw pisze:Potrzebuję samochodu niezawodnego do spokojnej jazdy.
i dokładnie taki bedzie :)

: czw kwie 26, 2007 10:36
autor: Tegesik
ryba_71,
Każdy 1Y ma komorę wstępną?

: czw kwie 26, 2007 10:40
autor: PinkFloyd
Tegesik pisze:ryba_71,
Każdy 1Y ma komorę wstępną?
Komorę wstepna w Mk III ma kazdy 1Y-Diesel i AAZ-TD

: czw kwie 26, 2007 10:49
autor: Tegesik
PinkFloyd,
dzieki! (nie mogę znaleźć opcji pomógł... - gdzie to jest???)

: czw kwie 26, 2007 11:00
autor: PinkFloyd
Tegesik pisze:PinkFloyd,
dzieki! (nie mogę znaleźć opcji pomógł... - gdzie to jest???)
Bo ty nie zakałdałes tego posta i tylko autor danego postu moze dac punkt . :grin:

: czw kwie 26, 2007 11:02
autor: Tegesik
PinkFloyd pisze:Bo ty nie zakałdałes tego posta i tylko autor danego postu moze dac punkt .
aaaaa, ale chęci miałem szczere ;)

: czw kwie 26, 2007 11:07
autor: PinkFloyd
Jak chcesz poczytac o silniku D i TD to masz tu nizej


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

: czw kwie 26, 2007 11:26
autor: Tegesik
PinkFloyd,
jesteś wielki :piwka: