Pomocy Golf IV 1.9 TDI 110 kod silnika AHF
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Pomocy Golf IV 1.9 TDI 110 kod silnika AHF
Witam wszystkich
Mam taki problem.
Pojawił mi się w trakcie jazdy błąd komputera (migająca kontrolka świec żarowych). Następnego dnia odpalił z wielkim trudem i za chwilę podskoczyły obroty na ponad 2000 i zgasł, spróbowałem jeszcze raz, tym razem pochodził nieco dłużej bardzo przym kulawo chodził tak jakby nie na wszystkich garach,obroty też podskoczyły i zgasł, puszczał dużo białego dymu, za trzecim razem już nie odpalił. Podłączyłem vag i pokazał się błąd 17970 n146 nastawnik dawki paliwa brak osprzętu. Proszę o pomoc co mam dalej robić, czy to poważna usterka i czy samemu z tym się poradzi. POMOCY
Mam taki problem.
Pojawił mi się w trakcie jazdy błąd komputera (migająca kontrolka świec żarowych). Następnego dnia odpalił z wielkim trudem i za chwilę podskoczyły obroty na ponad 2000 i zgasł, spróbowałem jeszcze raz, tym razem pochodził nieco dłużej bardzo przym kulawo chodził tak jakby nie na wszystkich garach,obroty też podskoczyły i zgasł, puszczał dużo białego dymu, za trzecim razem już nie odpalił. Podłączyłem vag i pokazał się błąd 17970 n146 nastawnik dawki paliwa brak osprzętu. Proszę o pomoc co mam dalej robić, czy to poważna usterka i czy samemu z tym się poradzi. POMOCY
- daniel.wwe
- TDI PoweR
- Posty: 752
- Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04
Pomocy Golf IV 1.9 TDI 110 kod silnika AHF
Winne moze być połączenie elektryczne pompy wtryskowej i ECU, jeśli tam jest ok to nastawnik do czyszczenia (lub wymiany)
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”
-
- ->|<-
- Posty: 1750
- Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
- Lokalizacja: northern
Pomocy Golf IV 1.9 TDI 110 kod silnika AHF
Od razu zaznaczam, że się nie znam i nie wiem czy to jest powiązane z moim przypadkiem, ale go przedstawię.
Ja miałem problem, że w ogóle nie odpalał, kręcił kręcił i tak do usr.....a. Później zauważyłem, że nie zapala się kontrolka od świec i zacząłem od tego szukać przyczyny, po długich poszukiwaniach, burzach mózgów znalazłem w forum wzmiankę o przekaźniku nr 109 i u mnie on świrował. Wymieniłem i jak ręką odjął.pawela12 pisze:migająca kontrolka świec żarowych
Jeden ze znajomych powiedział aby sprawdzić czy odpali po podaniu 12V na n109 (przy pompie) i tak normalnie odpalał za każdym razem.daniel19843 pisze:pompy wtryskowej
Kupię:
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
Pomocy Golf IV 1.9 TDI 110 kod silnika AHF
zaznaczam że odpalić też nie mogę, cały czas miga ta kontrolka świeć żarowych a na na dodatek wyskakuje cały ten sam kod błędu 17970 n146 nastawnik dawki paliwa brak osprzętu.
Co robić?
Co robić?
-
- ->|<-
- Posty: 1750
- Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
- Lokalizacja: northern
Pomocy Golf IV 1.9 TDI 110 kod silnika AHF
Sprawdź czy po włączeniu zapłonu słychać w pompie lub obok cyknięcie, jeśli nie to podobny problem jak u mnie (nie cykało). Po wyjęciu sprawnego przekaźnika nie było tego cyknięcia.
Kupię:
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
Pomocy Golf IV 1.9 TDI 110 kod silnika AHF
To nie jest ten problem. Sprawdzić trzeba to co podał daniel19843.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości