Przeróbka 1.9 TD AAZ na Dolnym Ślasku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

wiercik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 21:32
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Przeróbka 1.9 TD AAZ na Dolnym Ślasku

Post autor: wiercik » wt mar 28, 2006 23:16

Czy jest ktos na forum z Dolnego Ślaska, kto grzebal przy tym silniku i cos w nim modyfikowal? Prosze o kontakt.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt mar 28, 2006 23:33

pisz na forum jaki masz problem ;) modyfikacje byly juz opisywane


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

wiercik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 21:32
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: wiercik » wt mar 28, 2006 23:46

Problemow raczej nie ma, zostal mi tylko montaz IC i chcialbym zobaczyc jak to ktos zrobil. Mam duzy od Mercedesa Vaneo tylko kurde problem z wezami moze byc. Powiedz mi czy weze to tylko jakies dobre, ktore faktycznie sluzyly do IC czy jakies lipne na metry kupowac?


[img]http://www.wiercik.neostrada.pl/robal.gif[/img]

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » śr mar 29, 2006 18:03

czasmi pasują od innych aut mój kumpel przeramiał bmw525 td na tds-a, nie było dużo roboty, jeden waż spasował od ducato a drugi kupił na metry, wszystko się trzyma, szukaj ludzi którzy handlują chłodnicami, coś przytniesz ugniesz i spasuje, nie wiem czy nawet węże od zwykłej chłodnicy by nie podeszły, pozdrawiam i życze miłego tunowania ps. duża ta chłodnica ile taka kosztuje, załozyłbym sobie do TDI



wiercik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 21:32
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: wiercik » śr mar 29, 2006 20:33

Jest ona troszeczke mniejsza od normalnej chlodnicy, czyli juz taki wiekszy IC, nie to co oryginal. :) Dostalem ja za 150zl, a widzialem ze takie chodza nawet po 400zl. Nie wiem ile weze beda kosztowaly, ale to sie dowiem za tydzien, jak juz wszystko bedzie zalozone i dopasowane.



Awatar użytkownika
matrix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn lis 29, 2004 10:27
Lokalizacja: Zgierz
Kontakt:

Post autor: matrix » śr mar 29, 2006 22:28

NO to czekamy na fotki bo też jestem zainteresowany


jak zwykle vw

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw mar 30, 2006 01:59

wiercik pisze:Jest ona troszeczke mniejsza od normalnej chlodnicy, czyli juz taki wiekszy IC, nie to co oryginal. :) Dostalem ja za 150zl, a widzialem ze takie chodza nawet po 400zl. Nie wiem ile weze beda kosztowaly, ale to sie dowiem za tydzien, jak juz wszystko bedzie zalozone i dopasowane.
weze od TDi na allegro sa za 300zł

a kolega wyzej mysli ze zakladajac do bmw TD tylko Ic bedziemy miec TDS??
chyba TD to 524 a nie 525 co??



kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » czw mar 30, 2006 15:14

Krzylu, widać że mało wiesz o BMW pisze stary silnik td był 2,4 ale potem wyszedł 2,5 td i tds to nie wmawiaj mi pierdół, trzeba IC włożyć w miejsce chłodnicy oleju a chłodnice oleju dac przed chłodnice i przedłuzyć do niej węże i komputer albo załatwic albo na chipa jechać. Był temat o dołożeniu IC to po co mam pisać o reszcie skoro to nie VW. Nara mondralo



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » czw mar 30, 2006 23:57

Za duzy ten intercooler i zamiast jakis plusów auto bedzie tylko słabiej smigac... chyba ze znacznie zwiekszysz cisnienie doladowania inaczej przez tak duzy intercooler cisnienie Ci zmaleje... i auto za miast lepiej jezdzic bedzie słabiej....
Pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 235 gości