ustawienie walka rozrzadu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

ustawienie walka rozrzadu

Post autor: DANIEL LHR » sob wrz 24, 2011 20:49

mam lekko przestawiony walek rozrzadu tzn opozniony , kiedy walek jest na blokadzie kreska na kole zamachowym mija punkt o jakies 3mm . Zauwazylem ze przez to poprawil sie odczuwalnie dol tzn lepiej ciagnie od 2000 -2500obr. Gora raczej bez zmian Mial ktos jakies podobne doswiadczenia z tym zwiazane



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

ustawienie walka rozrzadu

Post autor: t0mal » sob wrz 24, 2011 21:15

Pasek jest źle napięty - albo zbyt mocno, albo nie zbijałeś koła z wałka rozrządu.



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Re: ustawienie walka rozrzadu

Post autor: DANIEL LHR » ndz wrz 25, 2011 08:26

chodzi o to ze celowo go troche opoznilem przez co jest troche zwawszy. Kiedys pisal ktos ze przy dluzej otwartych zaworach ssacych dostaje sie wiecej powietrza przez zjawiska falowe. Chodzi mi czy ktos celowo przestawial walek na plus lub minus zeby zmienic charekterystyke pracy silnika



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

ustawienie walka rozrzadu

Post autor: t0mal » ndz wrz 25, 2011 11:43

[b]DANIEL LHR[/b], pisze:przy dluzej otwartych zaworach ssacych dostaje sie wiecej powietrza przez zjawiska falowe
Do tego potrzebujesz kolektora z G60, albo z 1Y

Ja u siebie kręciłem wałkiem i muszę przyznać, że nic to nie polepsza, najlepiej jeździł na ustawieniu fabrycznym - znacznie większą różnicę odczuwa się przestawiając pompę wtryskową - odrobinę wyprzedzisz wtrysk to silnik ma mocniejszy dół, a jak opóźnisz to więcej spalin idzie na turbo i można uzyskać mniejszą turbo-dziurę.



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Re: ustawienie walka rozrzadu

Post autor: DANIEL LHR » ndz wrz 25, 2011 19:18

pompa juz ruszalem to znaczy zmienilem mapke kata wtrysku w sofcie i zmiany oczywiscie na + szczególnie w wyzszym zakresie obrotów. Kiedys jak mialem zawalony kolektor ssacy to chyba bardziej bylo to odczuwalne , opoznione zamkniecie zaworow ssacych pomagalo lepiej napelnic cylindry . Teraz efekt jest minimalny



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] i 237 gości