Afn Dziwne zachowania cisnienia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

macko11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 23:45
Lokalizacja: wro

Afn Dziwne zachowania cisnienia

Post autor: macko11 » śr wrz 21, 2011 15:12

Witam wiem ze jest juz temat o n75 i turbinach ale tam nic nie znalazlem co mogo by odp na moj problem a mianowicie gdy silnik jest zimny to przy normalnym przyspieszaniu cisnienie dochodzi do 1,5 bar wiem bo mam wskaznik . Nastepnie po rozgrzaniu i mocnym bucie cisnienie dochodzi znow do 1,5 bar po czym przy ok 3k obr. zbija do ok 0,6 i z wydechu wydobywa sie duzo bardziej basowy dzwiek (posiadam przelot) i teraz razem ze wzrostem obr rosnie cisnienie i przy 4,5 wynosi tyle co powinno czyli ok 0,9 bar . Wezyki sa powymieniane , turbo tez nie dawno czyszczone a na logi nie mam jak podjechac bo niestety w takich godzinach pracuje ze nie da rady. Sztanga tez chodzi normalnie :) Co to moze byc ??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=298409

chrzaniu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 386
Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
Lokalizacja: gorzów wlkp.
Kontakt:

Afn Dziwne zachowania cisnienia

Post autor: chrzaniu » śr wrz 21, 2011 18:17

A niemasz czasem źle złozonej turbiny od strony kierowniczek ?? bo w pierwszych momentach masz mega przeladowanie - a ten pierscien od kierowniczek łatwo jest źle zalozyc - odwrocic o 180*.


Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts

macko11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 23:45
Lokalizacja: wro

Afn Dziwne zachowania cisnienia

Post autor: macko11 » śr wrz 21, 2011 22:52

A da rade to jakos sprawdzic ??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=298409

chrzaniu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 386
Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
Lokalizacja: gorzów wlkp.
Kontakt:

Re: Afn Dziwne zachowania cisnienia

Post autor: chrzaniu » czw wrz 22, 2011 06:21

macko11 pisze:A da rade to jakos sprawdzic ??
No ja juz raz źle zlozylem i byly cyrki z przeładowaniami .
Jesli masz taki minimalny odstep miedzy ramieniem kierowniczek a tą śrubka ograniczajacą to znaczy , ze masz na odwrót włozony pierscie .
Obrazek
I jesli bys mial taki odstep , rozbierz turbo i popatrz jak masz włozony pierscien - Musi byc tak jak na foto nizej .
Obrazek


Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts

macko11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 23:45
Lokalizacja: wro

Afn Dziwne zachowania cisnienia

Post autor: macko11 » czw wrz 22, 2011 15:13

A mozna jakies dokladniejsze foto jak to ma byc zamontowane bo sie w sobote za to wezme tylko chcialbym dokladnie wiedziec jak to ma byc zlozone :)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=298409

chrzaniu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 386
Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
Lokalizacja: gorzów wlkp.
Kontakt:

Re: Afn Dziwne zachowania cisnienia

Post autor: chrzaniu » czw wrz 22, 2011 15:57

macko11 pisze:A mozna jakies dokladniejsze foto jak to ma byc zamontowane bo sie w sobote za to wezme tylko chcialbym dokladnie wiedziec jak to ma byc zlozone :)
ten pierscie mozna zamontowac tak jak na 2gim foto, lub obrocic o 180* , a takiego foto nieposiadam
Rozbierz swoje i zerknij czy jest jak na foto - porównaj dokladnie .


Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts

macko11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 23:45
Lokalizacja: wro

Afn Dziwne zachowania cisnienia

Post autor: macko11 » pt wrz 23, 2011 11:09

A te biale linie na dole na 2 zdjeciu to co to ??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=298409

chrzaniu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 386
Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
Lokalizacja: gorzów wlkp.
Kontakt:

Re: Afn Dziwne zachowania cisnienia

Post autor: chrzaniu » pt wrz 23, 2011 15:15

macko11 pisze:A te biale linie na dole na 2 zdjeciu to co to ??
Jak maja kierowniczki wystawac .


Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts

Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Afn Dziwne zachowania cisnienia

Post autor: Łuki_79 » pt wrz 23, 2011 18:47

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=373199" onclick="window.open(this.href);return false; - przestudiuj sobie :grin:
P.S Sprawdź czy da radę wyjąć pierścień-bieżnię po której "chodzą" kierownice w muszli gorącej i dokładnie wypoleruj :bigok:


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 81 gości