Strona 1 z 1
zaolejona uszczelka pod głowicą?
: sob wrz 17, 2011 21:01
autor: lukas1305
Witam.Chciałem sie zapytać Was czy jest możliwe żeby uszczelka pod głowicą przepuszczała olej.W czerwcu miałem auto w ASO bo była zdjeta głowica(na szczelność) i wczoraj zauważyłem będąc w kanale,że patrząc na motor z tyłu,że uszczelka z głowicy jest z oleju a bardziej jakby z jej prawej str.(nad turbem)od tamtego czasu zrobiłem 3 tyś.km i nie byłem pod samochodem wiec niebardzo moge stwierdzić od kiedy to jest,wiem tylko,że przed oddaniem auta do ASO motor był suchy na 100%.Miałem jeszcze wymienioną chłodniczke EGR ale niewiem czy to ma coś wspólnego z tym problemem.Dodam,że motor chodzi wzorowo żadnych niepokojących objawów typy ubytki płynu zero dymu z rury a i niezauważyłem żeby olej żarł-pocieszam sie tak,że może jak wtedy gdy zdejmowali czapke to może gdzieś się im porozlewało,zabardo tam dojścia niema więc ile mogłem to wytarłem i zobacze w przyszłym tygodniu czy bedzie coś świeżego.Rozrząd jest wymieniony(kompletny)6tysiecy temu a samochód to golf 5 2.0TDI 16V BKD .
Pozdrawiam.
zaolejona uszczelka pod głowicą?
: sob wrz 17, 2011 23:00
autor: guziolek
Skoro silnik uwalony mocno, a oleju nie ubyło i nie masz żadnych dziwnych objawów, to może faktycznie wersja z zalaniem go podczas naprawy jest poprawna i może nie ma się co martwić na zapas. Obserwuj stan oleju i płynu chłodniczego, tak jak napisałeś i tyle na chwilę obecną myślę.
Re: zaolejona uszczelka pod głowicą?
: ndz wrz 18, 2011 14:52
autor: lukas1305
guziolek pisze:Skoro silnik uwalony mocno, a oleju nie ubyło i nie masz żadnych dziwnych objawów, to może faktycznie wersja z zalaniem go podczas naprawy jest poprawna i może nie ma się co martwić na zapas. Obserwuj stan oleju i płynu chłodniczego, tak jak napisałeś i tyle na chwilę obecną myślę.
Właśnie silnik nie jest wogóle brudny z oleju tylko zauważyłem to na uszczelce i na płycie podłogowej(ta co jest pod motorem)ale dzięki za sugestie jeszcze poczekam.
Re: zaolejona uszczelka pod głowicą?
: czw paź 06, 2011 18:37
autor: lukas1305
lukas1305 pisze:guziolek pisze:Skoro silnik uwalony mocno, a oleju nie ubyło i nie masz żadnych dziwnych objawów, to może faktycznie wersja z zalaniem go podczas naprawy jest poprawna i może nie ma się co martwić na zapas. Obserwuj stan oleju i płynu chłodniczego, tak jak napisałeś i tyle na chwilę obecną myślę.
Właśnie silnik nie jest wogóle brudny z oleju tylko zauważyłem to na uszczelce i na płycie podłogowej(ta co jest pod motorem)ale dzięki za sugestie jeszcze poczekam.
Problem rozwiązany,naszczęscie to tylko ponoć w głowicy jakaś miedziana uszczelka była luźna poprawili mi to w aso w ramach gwarancji.
Pozdr.