Strona 1 z 1

W ASV zawór EGR cieknie

: czw wrz 08, 2011 23:13
autor: jablo81
Witam, mam taki problem, otóż zauważyłem że z zaworu EGR cieknie olej, dokładnie z otworu który jest pod membraną (grzybkiem) Silnik ASV w seacie. Czy można to jakoś naprawi? Czy czeka mnie wymiana?

W ASV zawór EGR cieknie

: pt wrz 09, 2011 16:01
autor: cornyvlad
Hi, mam to samo odkad kupilem auto i caly czas leci olej, mechanik raz powiedzial mi ze to norma i po wymianie z czasem moze znowu. Nie wiem czy to norma, ale u mnie nic poza tym sie nie dzieje. Niektorzy zatykaja ten otwor ale co to daje, nie wiem, pozdrawiam.

Re: W ASV zawór EGR cieknie

: pt wrz 09, 2011 16:32
autor: jablo81
Ja zakleiłem silikonem i jest spokój

W ASV zawór EGR cieknie

: pt wrz 09, 2011 18:04
autor: tomassss24
Wystarczy wywalic tą rurke od recyrkulacji spalin zaslepic blaszkami przy zaworze EGR i sciągnąc węzyk ktory podnosi ten grzybek wtedy on cały czas jest w dole i nie pusci oleju a wezyk wcisnąc kulke . A pod blaszke jeszcze mozna dac razem z uszczekla oring ja tak zrobiłem zero oleju . A olej tam spływa to standart z intercoolera dlatego lubi zaciekac w tym miejscu .

Re: W ASV zawór EGR cieknie

: pt wrz 09, 2011 22:31
autor: jablo81
Czy po zaślepieniu EGR nie będzie żadnych błędów itp? Zastanawiam sie nad tym bo po co ma silnik zaciągać syf :-)

W ASV zawór EGR cieknie

: pt wrz 09, 2011 23:27
autor: tomassss24
Nic nie będzie zadnych błędów !!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
Ja ma zaslepione i jakos jezdze kolega w skodzie octawii z tym samym silnikiem tez :bigok: Wyczysc kolektor i zaslep EGR i bedzie cacy .

W ASV zawór EGR cieknie

: sob wrz 10, 2011 09:12
autor: Sztomel
membrany olej nie weźmie bo jest powlekana to raz a dwa jeśli się zaślepia te dwa otworki (przeciwległe sobie) pod grzybkiem siłownika to trzeba również zaślepić wężyk podciśnienia z siłownika zaworu EGR bo membrana może nawet nie ruszyć do góry przy zaślepionych otworkach. Oleju się nie pozbędziesz jak tylko zaślepisz EGR bo to jest tylko zaślepienie dolotu spalin a nie oleju z dolotu.
Reasumując : nie chcesz mieć wycieków oleju z EGR to odepnij wężyk podciśnienia z siłownika (grzybka) zaworu EGR i koniec wężyka zaślep a następnie zaślep dwa otworki pod grzybkiem i będziesz miał spokój z olejem a błędów żadnych sterownik silnika nie pokaże.