[MK3 TDI] gaśnięcie auta
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6612
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
[MK3 TDI] gaśnięcie auta
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=30164
jak w temacie udało mi się dopiero nie dawno znaleść przyczynę tego,w sterowniku jest przekażnik który odpowiada za całe te moje zamieszanie,mianowicie styki tego przekażnika gdy stacyjka jest wyłączona są zwarte gdy odpalam silnik one się rozwierają i autko chodzi,spróbowałem więc delikatnie śrubokrętem zewrzeć te styki i auto zgasło czyli taki sam objaw jak pisałem wcześniej,objawy ustały po poprawieniu lutów na nózkach tego przerywacza
jak w temacie udało mi się dopiero nie dawno znaleść przyczynę tego,w sterowniku jest przekażnik który odpowiada za całe te moje zamieszanie,mianowicie styki tego przekażnika gdy stacyjka jest wyłączona są zwarte gdy odpalam silnik one się rozwierają i autko chodzi,spróbowałem więc delikatnie śrubokrętem zewrzeć te styki i auto zgasło czyli taki sam objaw jak pisałem wcześniej,objawy ustały po poprawieniu lutów na nózkach tego przerywacza
Ostatnio zmieniony pt paź 13, 2006 11:01 przez jaszczur, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6612
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
nie kompa masz na podszybiu od strony pasażera jak otworzysz maske to pod tym plastikiem jest a to jest sterownik on jest nad skrzynka bezpiecznikową po lewej stronie jak ściągniesz te plastiki pod kierownicą to go zobaczysz tylko głowę trzeba schylić,przykrecony jest nakrętką na klucz 10dziechu pisze:a co to za plytka? to nie glowny komputer chyba.
[ Dodano: Sob Mar 25, 2006 21:14 ]
jeszcze zapomniałem dodać że ta plytka jest w obudowie i aby ja wyciagnać jak już puchę sterownika masz na wierzchu to trzeba delikatnie podważyć takie zatrzaski i ją wysunać
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
dzieki, dobrze wiedziec gdzie co jest. Ja bym naprawil, tzn. wsadzil jezeli nie identyczny przekaznik, to przekaznik o podobnych parametrach - prawdopodobnie 12V, trzeba zobaczyc jakiego typu i ile stykow, dobrac podobny ktory sie zmiesci o podobnej lub wiekszej obciazalnosci stykow, ewentualnie pokrosowac drutem i zabezpieczyc calosc przed wstrzasami np. klejem pistoletowym (jest elastyczny), srednio dobry elektronik powinien to zrobic w 1/2h.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości