Strona 1 z 2

garrett t3 nie pompuje max cisnienia

: sob sie 27, 2011 17:22
autor: matteek
Witam wszystkich, mam taki problem, ze moj garrett t3 nie daje max cisnienia, na zaworku mam skrecone na maxa a pompuje max 0.8, zawor bezpieczenstwa zaslepiony korkiem od tymbarka, wszedl ciasno wiec napewno nie w tym rzecz... czy ma ktos jakies pomysly?

garrett t3 nie pompuje max cisnienia

: sob sie 27, 2011 18:47
autor: vision
matteek pisze:Witam wszystkich, mam taki problem, ze moj garrett t3 nie daje max cisnienia, na zaworku mam skrecone na maxa a pompuje max 0.8,
jaki zaworek MBC ,czy nadciśnienie zaślepiłeś , bo inaczej nie widzę możliwości regulacji T3 z tego co pamiętam , jeśli tak to WG nie domknięte/zapieczone itd a 0.8 to fabryczne nastawy

garrett t3 nie pompuje max cisnienia

: sob sie 27, 2011 19:16
autor: matteek
jakie nadcisnienie? gdzie to jest? zaworek nie jest to mbc z allegro tylko zwykly zaworek z kulka na sprezynce (zrobie zdjecie). jak sprawdzic wg?

garrett t3 nie pompuje max cisnienia

: sob sie 27, 2011 23:26
autor: Michał_1977
matteek pisze:jak sprawdzic wg?
Odkręcić zaślepkę obok wydechu i będzie widać zawór.Można też dmuchnąć sprężonym powietrzem w wężyk i zobaczyć czy w ogóle zawór porusza się.

garrett t3 nie pompuje max cisnienia

: ndz sie 28, 2011 21:53
autor: matteek
jutro wieczorem sprawdze, a jesli to westgate to ile mniej wiecej taka przyjemnosc? chyba, ze mam to jedynie wyczyscic :P

Re: garrett t3 nie pompuje max cisnienia

: wt sie 30, 2011 23:25
autor: tomaszvw
Podepnę się pod temat kolegi :kufel:
Mam podobny problem. Silnik 1v, pompa z lda po gov modzie , wolny wydech dawka paliwa na + turbo na + . I teraz but w podłodze a ciśnienie tak do ok 4k 0.7/0.8bara jak przyklejone a po przekroczeniu 4k dopiero podchodzi pod 1.2bara. Tak ma być ? troszkę mało pożytku z takiej charakterystyki turbinki. Przyspieszenie do 100 obecnie ok 9.5s. Da się coś dłubnąć, żeby turbinka pompowała od niższych obrotów ?

garrett t3 nie pompuje max cisnienia

: śr sie 31, 2011 07:47
autor: Michał_1977
tomaszvw pisze:ciśnienie tak do ok 4k 0.7/0.8bara jak przyklejone a po przekroczeniu 4k dopiero podchodzi pod 1.2bara.
Za wczesny kąt wtrysku.Gibnij pompę minimalnie w stronę chłodnicy,będzie lepiej.

Re: garrett t3 nie pompuje max cisnienia

: śr sie 31, 2011 20:12
autor: tomaszvw
A czy jest sens to robić na oko/słuch ? czy lepiej oddać do majstra z czujnikiem ? Z tego co wyczytałem to tolerancja wynosi 0.02mm. Cz po prostu "gibnąć" pompę ok 1mm i zobaczyć co będzie ? Szkoda mi spierniczyć bo silnik pali na dotyk jak jest zimny bez przyspieszacza. Ewentualnie jak mi się nie uda na oko to majster na ile ma ustawić ?
0.9 +- 0.02 mm ?przed GMP ?

garrett t3 nie pompuje max cisnienia

: śr sie 31, 2011 21:14
autor: IRAS AAZ
Ja miałem T3 az 3 sztuki i tez nie pompowało przestawiałem cudowałem i nic/zmieniłem na k14 i dmucha i auto rwie :satan: T3 juz dobrych chyba nie ma :bajer:

garrett t3 nie pompuje max cisnienia

: śr sie 31, 2011 21:54
autor: punxbrygade
podlej dobrze paliwem, mbc, plus dobrze ustawiony kat a ci dmuchnie... turbiny sa nie do zdarcia.....t3 k24. w porównaniu z t2 k14.
a przy k14 to norma ze auto rwie od samego dołu gorzej jest juz przy większych predkosciach.

garrett t3 nie pompuje max cisnienia

: śr sie 31, 2011 22:58
autor: Michał_1977
punxbrygade pisze:a przy k14 to norma ze auto rwie od samego dołu gorzej jest juz przy większych predkosciach.
Dokładnie,a jak pięknie sprzęgła klękają :grin:
punxbrygade pisze:podlej dobrze paliwem
Też to miałem na myśli,ale odpuściłem,bo kolega napisał:
tomaszvw pisze:po przekroczeniu 4k dopiero podchodzi pod 1.2bara
Wniosek jest taki,że w okolicach tych obrotów,kończy się wyprzedzenie dynamicznego kąta wtrysku wewnątrz pompy i zaczyna się opóźnienie wtrysku w stosunku do położenia tłoka.Wtedy wytwarzana jest większa ilość spalin,więc wirnik turbosprężarki ma obowiązek szybciej się obracać.
Mam nadzieję,że zrozumiale wyraziłem się :bajer:

garrett t3 nie pompuje max cisnienia

: czw wrz 01, 2011 16:55
autor: tomaszvw
Pojechałem dzisiaj do jednego mechanika od klekotów. Gość mnie troszkę podłamał... Pytam gościa czy ustawi mi kąt wtrysku. A on takie :goof: oczy i się pyta jak on ma to zrobić ?
Ja: panie wsadź czujnik zegarowy w pompę i cuduj ja nie wiem...
On: panie pali z rana jeździ to znaczy,że wszystko ok
On: na słuch to on dobrze chodzi tylko obroty ma na luzie za wysokie i "tą" śrubką (od dawki paliwa ) pan sobie wyreguluj.
Ja: ahaa..

Zakład w Lublinie na ul. Abramowickiej na samym końcu z wielką tabliczką DISEL.

więc poszukam jeszcze jakiegoś pompiarza a jak nie to się wezmę za to sam.

garrett t3 nie pompuje max cisnienia

: czw wrz 01, 2011 20:11
autor: IRAS AAZ
Michał_1977 pisze:Dokładnie,a jak pięknie sprzęgła klękają
Wole zmienic tarcz raz na jakis czas niz zakapcac okolice i słuchac jak sie ludzie smieja ze dymi :bigok:

garrett t3 nie pompuje max cisnienia

: czw wrz 01, 2011 22:30
autor: Skulek
tomaszvw pisze:Zakład w Lublinie na ul. Abramowickiej na samym końcu z wielką tabliczką DISEL.
Sama nazwa wskazuje fachowca :D