Strona 1 z 1

Odcięcie dopływu ropy?

: pt mar 24, 2006 10:30
autor: korsarz
Ostatnio zauważyłem, że jak dam mu żaru to tak ledwo po przekroczeniu 4 tysięcy to zaczyna pyrkotac i chodzi chyba tylko na 2 gary, da się to jakoś zmienić? A jest to Golfik 3 1.9 TDI 1996 r. Proszę o odpowiedzi.

: pt mar 24, 2006 18:01
autor: lukopr
moj staruszek ma to samo... silnik 1Z.. po przegazówce jak by sie zalewał i kuleje na jakis cylinder moze dwa cylindry.... przy tym strasznie kopci... wystarczy go zgasic na 30 sek... odpalic i jest ok. Co to moze byc...?

: pt mar 24, 2006 21:28
autor: Corvax
po pierwsze to nie ma czegoś takiego jak przegazówka w tdi - silnik musi chodzić pod obciązeniem - w przeciwnym razie szybko sie z nim pozegnamy

po drugie w TDI jest limiter obrotów silnika - ale nie ma to nic wspołnego z parkotaniem i nierówną pracą.

A w obu powyzszych przypadkach zainteresowałbym się cisnieniem oleju przy jakim zbija zawór.

: pt mar 24, 2006 21:52
autor: inek01
Tak w ogole to po co ciagnac taki silnik powyzej 4000 obr/min ??

: pt mar 24, 2006 21:52
autor: lukopr
Corvax pisze:po pierwsze to nie ma czegoś takiego jak przegazówka w tdi - silnik musi chodzić pod obciązeniem - w przeciwnym razie szybko sie z nim pozegnamy
co sie moze stac podczas przegazowki TDI...? chyba to silnik jak kazdy....
Corvax pisze:A w obu powyzszych przypadkach zainteresowałbym się cisnieniem oleju przy jakim zbija z
w jaki sposob to sprawdzic...?

: pt mar 24, 2006 23:18
autor: Pruszkowiak
U mnie jest to samo że jak mu dam powyżej 3,5tys. to z rury idzie gęsty kłębiasty czarny dym i silnik chodzi tak jakby na 2 garach a jak się go zgasi i po 30sek. znowu zapali to wszystko wraca do normy.Mechanik mi powiedział że moge mieć zapachany katalizator albo to co napisał Corvax z tym zaworem.Myśle że to jest katalizator?Jakie jest wasze zdanie.

: sob mar 25, 2006 00:16
autor: Corvax
lukopr pisze:co sie moze stac podczas przegazowki TDI...? chyba to silnik jak kazdy....
zaden silnik nie lubi krecić sie bez obciążenia, tak samo turbina

[ Dodano: Pią Mar 24, 2006 11:18 pm ]
lukopr pisze:w jaki sposob to sprawdzic...?
pod czujnik cisnienia oleju podpiąc manometr i zmierzyć cisnienie na zimnym silniku robiąc właśnie ową przegazówkę