Strona 1 z 1

MK5 Reakcja pompowtrysków na impuls

: wt sie 23, 2011 23:49
autor: marmi m
Mam taki problem było autko podpinane pod kompa i sprawdzane były poszczególne podzespoły jedyne co mi nie daje spokoju to rekacja pompowtrysków czyli BIP

Bo na wolnych obrotach wychodzą kolejno 7 28 29 34
Na tkzw bucie czyli w dynamicznych wychodziło 2 29 29 32

I tu pojawia się pytanie które pompki mają dośc ta na pierwszym cylindrze czy 3 pozostałe...??

Nie bede wklejał całych logów bo te wartosci mniej więcej sa stałe czyli są tylko niewielkie wahania...

MK5 Reakcja pompowtrysków na impuls

: wt sie 23, 2011 23:57
autor: damcio151
żadne nie mają dość ...

Re: MK5 Reakcja pompowtrysków na impuls

: śr sie 24, 2011 00:13
autor: marmi m
damcio151 pisze:żadne nie mają dość ...
A skąd taka róznica między pierwszym cylindrem a resztą?? bo tego nie potrafię dojść...

Re: MK5 Reakcja pompowtrysków na impuls

: śr sie 24, 2011 16:35
autor: indyczes
Jak się nic nie dzieje i jeździ normalnie to nie szukaj dziury w całym :hmm: :hmm: .
Pozdr.

MK5 Reakcja pompowtrysków na impuls

: śr sie 24, 2011 19:11
autor: damcio151
marmi m pisze: A skąd taka róznica między pierwszym cylindrem a resztą?? bo tego nie potrafię dojść...
każdy pompowtrysk jest osobnym elementem ... do kazdego pompowtrysku dochodzą oddzielne przewody itd ... bierz to pod uwagę

Re: MK5 Reakcja pompowtrysków na impuls

: śr sie 24, 2011 21:35
autor: doggie
marmi m pisze:
Bo na wolnych obrotach wychodzą kolejno 7 28 29 34
Na tkzw bucie czyli w dynamicznych wychodziło 2 29 29 32.
nie jeden chciałby mieć takie BIP-y :D w swoim aucie, nie szukaj problemów których w zasadzie nie ma :wink: