Zmiana zaworu upustowego turbiny w golfie III 1.9TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Diesel22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw mar 23, 2006 16:29
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Zmiana zaworu upustowego turbiny w golfie III 1.9TD

Post autor: Diesel22 » czw mar 23, 2006 19:25

Chce zmienic oryginalny zawór upustowy cisnienia doładowania na zawór typu blow off czyli taki swiszczący.przy zdjeciu nogi z gazu cisnienie z turbiny jest usuwane zaworem spustowym-ja mam oryginał wiec nie ma efektow a chce załozyc zawór świszczący.Czy ktos miał juz z tym do czynienia i wie gdzie mozna zakupic taki zawór.Przypominam ze ma golfa III 1.9 TD



wiercik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 21:32
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: wiercik » czw mar 23, 2006 20:31

Na pewno nie bedziesz mial takiego samego efektu jak to jest w benzynie, tego "ssss".
Na allegro kilka widzialem. Gdziesz mam zdjecia, jak jest zamontowany na rurze, ktora idzie od IC. Jak by Cie interesowalo napisz na prv. Tez nad blow offem sie zastanawiam. Jak zrobisz pierwszy napisz, jak to sie sprawuje. Pozdrawiam


[img]http://www.wiercik.neostrada.pl/robal.gif[/img]

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw mar 23, 2006 21:40

Diesel22 pisze:przy zdjeciu nogi z gazu cisnienie z turbiny jest usuwane zaworem spustowym-ja mam oryginał wiec nie ma efektow a chce załozyc zawór świszczący.
Czyżby? :P

I pytanie dodatkowe - jakie jest cisnienie doładowania po zdjeciu nogi z gazu w turbodieslach?

Zyczę powodzenia :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

wiercik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 21:32
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: wiercik » czw mar 23, 2006 21:42

Przy zdjeciu nogi z gazu nie ma, ale przy hamowaniu silnikiem?



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » czw mar 23, 2006 23:01

A co ma napedzać tą turbie przy hamowaniu silnikiem? Niestety przy hamowaniu silnikiem ciśnienie równiez jest niskie. bardzo trudno uzyskać taki efekt ale jest to mozliwe proponuje skorzystać z opcji szukaj bo nawet w śród ostatnich postów na jest coś o blow'ach tam dowiesz sie wiecej jak to zrobić.


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt mar 24, 2006 01:33

wiercik pisze:Przy zdjeciu nogi z gazu nie ma, ale przy hamowaniu silnikiem?
Turbina jest napędzana gazami spalinowymi - nie ma spalania - nie ma gazów - proste, to raz, dwa zawór upustowy turbiny (wastegate) ma za zadanie niedopuscić do przepompowania - a to może wystapić na wysokich obrotach i biegach, trzy w dieslu nie ma przepustnicy wiec prosty BOV z silników benzynowych nie ma szans zadziałać.

Mylisz pojecia BOV i wastegate - to dwie różne sprawy.

Żeby zadziałał BOV w turbodieslu potrzebujesz dwie rzeczy - zawór (BOV) i coś co wyzwoli jego dzialanie - w tdi jest to aktywowane układem elektronicznym - nie ma przepustnicy - wiec coś musi BOV "naładować".


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » śr mar 29, 2006 18:38

za kilka/kilkanascie dni mam przymiarke blow off'a do mojego TDI 90 ps....
jak sprawdzi sie to zakladam na stale!!!


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

DenisVW mania
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt lut 09, 2007 23:50
Lokalizacja: wejherowo

Post autor: DenisVW mania » sob lut 10, 2007 11:55

i jka tam sprawdził sie blow off



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob lut 10, 2007 12:02

i jka tam sprawdził sie blow off

niezly odkop. auto sie chyba zdazylo zmienic w tym czasie :p


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » sob lut 10, 2007 14:38

i jka tam sprawdził sie blow off
w Mk3 to nie była rewelacja :(
zaprzal pisze:auto sie chyba zdazylo zmienic w tym czasie :p
no na to wygląda... niedługo znów zmiana autka się szykuje ;)
zaprzal pisze:niezly odkop
najwidoczniej nowi użytkownicy odgrzewając stare wiadomości nabijają sobie liczbę postów :)

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob lut 10, 2007 14:51

archeologia :D


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » sob lut 10, 2007 15:46

SouleR pisze:archeologia :D
dokładnie :hmm:

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości