Brak mocy i kopci jak ikarus ?
: ndz sie 21, 2011 14:00
Witam wszystkich.
1.9 TDI (ATD)
Mam pewien problem, mianowicie w dniu wczorajszym, na trasie przy prędkości ok. 150 km/h
auto nagle straciło moc i za mną pojawił się niebieskawy dym.
Na kompie nic nie wyskoczyło, żadna kontrolka, kompletnie nic.
Turbo tak jakby nie żyło, auto pracuje (tak mi się wydaje) w trybie awaryjnym.
Do ~ 2 tyś obrotów, nie ma oznak żadnego dymu za autem, powyżej (gdzie teoretycznie turbo powinno pompować, tak mi się wydaje) pojawia się masakrycznie dużo dymu.
VAG wypluł błąd
Niżej zamieszczam filmik, na którym widać i mniej więcej słychać w jakim zakresie obrotów auto zaczyna "kopcić".
" onclick="window.open(this.href);return false;
Teraz pytanie, co to może być, czy faktycznie przez palniętą przepływkę auto może tak kopcić ?
Czy może to być coś jeszcze, lub coś zupełnie innego ?
Z góry dziękuje za odpowiedź.
PozDDRawiam eS.
Dorzucam logi grup 003, 008, 011
Log (0 - 011)
Log (1 - 003)
Log (2 - 008)
Auto wykręcone TYLKO do 4 tyś obrotów, dalej po prostu nie da rady... mimo baardzo długiej prostej.
I zaraz po próbie dynamicznej, odczyt błędów z VAG-Com-a.
Dodam, że na wszelakie próby "dynamiczne" mam czas do jutra.
Ponieważ wyjeżdżam w sprawach służbowych i nie będę miał auta przy sobie.
1.9 TDI (ATD)
Mam pewien problem, mianowicie w dniu wczorajszym, na trasie przy prędkości ok. 150 km/h
auto nagle straciło moc i za mną pojawił się niebieskawy dym.
Na kompie nic nie wyskoczyło, żadna kontrolka, kompletnie nic.
Turbo tak jakby nie żyło, auto pracuje (tak mi się wydaje) w trybie awaryjnym.
Do ~ 2 tyś obrotów, nie ma oznak żadnego dymu za autem, powyżej (gdzie teoretycznie turbo powinno pompować, tak mi się wydaje) pojawia się masakrycznie dużo dymu.
VAG wypluł błąd
Kod: Zaznacz cały
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
P0101 - 35-10 - - - Intermittent
" onclick="window.open(this.href);return false;
Teraz pytanie, co to może być, czy faktycznie przez palniętą przepływkę auto może tak kopcić ?
Czy może to być coś jeszcze, lub coś zupełnie innego ?
Z góry dziękuje za odpowiedź.
PozDDRawiam eS.
Dorzucam logi grup 003, 008, 011
Log (0 - 011)
Log (1 - 003)
Log (2 - 008)
Auto wykręcone TYLKO do 4 tyś obrotów, dalej po prostu nie da rady... mimo baardzo długiej prostej.
I zaraz po próbie dynamicznej, odczyt błędów z VAG-Com-a.
Kod: Zaznacz cały
VCDS-Lite Version: Release 1.0
Sunday, 21 August 2011, 19:33:47:0
Control Module Part Number: 038 906 019 AT
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1513
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 01271
Additional Info: WVWZZZ1JZ2W538960 VWZ6Z0A3849568
2 Faults Found:
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-00 - -
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
P0101 - 35-10 - - - Intermittent
Ponieważ wyjeżdżam w sprawach służbowych i nie będę miał auta przy sobie.