Strona 1 z 1
1.6 tdic zmniejszenie mocy od 3 biegu?
: sob sie 20, 2011 16:37
autor: axel1983
J.w mam pewien problem choc moge sie mylić bo nigdy nie miałem do czynienia z silnikiem 1.6 tdic SB 80 koni seryjnie. otóż wszystko ładnie pieknie jest mam obróconego pina wywalona podkładkę turbo dmucha 1,1 bara i mam przelotowy wydech. na 1 i 2 wszystko łądnie i elegancko jest rwanie fajne ale jak wbijam 3 bieg to mam wrażenie ze auto słabnie tak jak by dostawał mniej paliwa nie wiem czy to tak ma być czy moze coś jest na rzeczy ?
1.6 tdic zmniejszenie mocy od 3 biegu?
: sob sie 20, 2011 18:04
autor: mr_jaru
może zawór upustowy turbiny puszcza
1.6 tdic zmniejszenie mocy od 3 biegu?
: sob sie 20, 2011 18:42
autor: Michał_1977
mr_jaru pisze:może zawór upustowy turbiny puszcza
Raczej zawór upustowy kolektora ssącego,jeśli jest takowy,ale raczej jest.
Może też być wina złej dawki paliwa względem ciśnienia doładowania.
Zwróć uwagę na zadymienie,wtedy gdy dobrze ciągnie i gdy słabnie

1.6 tdic zmniejszenie mocy od 3 biegu?
: sob sie 20, 2011 20:11
autor: axel1983
zawór zaślepiony

turbo ładnie dmucha, a dawka hmm jak osiągnie okolice pełnego boostu tak z 2500-2800 to dym całkowicie znika.
1.6 tdic zmniejszenie mocy od 3 biegu?
: sob sie 20, 2011 23:20
autor: BENITO
na 1 i 2 przy takim setupie raczej nie osiągniesz pełnego boostu, ja stawiam na nieszczelność w dolocie lub zbyt małą dawkę paliwa.
1.6 tdic zmniejszenie mocy od 3 biegu?
: sob sie 20, 2011 23:40
autor: axel1983
na 2 spokojnie łapie pełen boost, zaryzykował bym ze tez na 1 łapie ale to musze jutro sprawdzić, nieszczelność raczej odpada, ale moze z dawka paliwa cos nie halo moze za mała

1.6 tdic zmniejszenie mocy od 3 biegu?
: sob sie 20, 2011 23:54
autor: axel1983
a jak to poznać ze za mała dawka? jak ma full boost to nawet dymka nie póśći tak od 2800 dym całkowicie znika.
1.6 tdic zmniejszenie mocy od 3 biegu?
: ndz sie 21, 2011 09:55
autor: Michał_1977
axel2000@op.pl pisze:jak ma full boost to nawet dymka nie póśći tak od 2800 dym całkowicie znika.
Ustaw tak,żeby zostawiał trochę dymu i będzie git
axel2000@op.pl pisze:zawór zaślepiony
Zaglądnąłem do Twojego tematu i powiem Ci,że źle to uczyniłeś.Zaślepiłeś tylko ujście z puszki,a sama puszka nie jest jako tako szczelna.Należy wykręcić z niej śrubkę i wyjąć sprężynkę,później zamiast sprężynki włożyć kawałek rureczki o podobnej średnicy i dokręcić wcześniej wykręconą śrubką.Wtedy można mówić o zaślepieniu zaworu

1.6 tdic zmniejszenie mocy od 3 biegu?
: ndz sie 21, 2011 11:13
autor: axel1983
Michał_1977, wiem wiem ale u mnie za nic w świecie ni edało sie wykręcić tej śruby próbowane na wiele sposobów, ale reasumując zawór działa poprawnie nawet jak membrana sie podnosi żeby go otworzyć to i tak nie ma go gdzie upuścić tego ciśnienia, wiec chyba to nie to, moze problem jest w małej dawce paliwa, a powiedzcie mi czy taki sposób jak robie jest ok czy moze nie, zamiast odkręcić kontrę i regulować śrubkę od dawki poprostu zakręcam jeszcze bardziej sama śrubę na klucz 13 i ona sie obkreca razem z tą od dawki dymienie wzrasta power tez wiec chyba ok co?