Strona 1 z 3
Brak mocy w całym zakresie obrotów
: pt sie 19, 2011 00:24
autor: Bart93
Witam forumowiczów!
Może zbierze mi sie opr za to ze ponawiam temat już pewnie znany wszystkim z tym że kurcze przeszukałem wszystkie interesujące mnie topy i nie widzialem takich sytuacji jak u mnie, nie kasujcie tego topu taka prośba
otóż mam golfa tdi 1z i bardzo irytuje mnie brak mocy tego auta. Wiec tak: wszystkie przewody cisnieniowe sprawdzałem są ok , n75 regenerowałem sam , nie wiem czy słusznie lecz zrobiłem to starannie wiec mam pewność że i to jest ok, auto wywala błąd 01237 i brzmi 01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent i to jest jeden jedyny błąd jaki mi wyskakuje , wyczytałem również że przez to jest brak mocy , wiec wykreciłem, wyczyściłem, przedmuchałem i co ? .... jak zawsze .
błąd dalej obecny wraz z brakiem , mocy proszę pomóżcie
( już nie mam pomysłu
jeszcze raz przepraszam za któryś z kolei ten sam temat. aha dodam że jeździ ponad 120 , jechałem 140. Mam na myśli brak notlaufu.
Brak mocy w całym zakresie obrotów
: pt sie 19, 2011 09:06
autor: Sztomel
Czyści się N109 jeśli przy jego błędzie jest opis 04 Mechanical Malfunction a w Twoim przypadku masz przerwy w jego zasilaniu a to skutkuje brakiem możliwości uruchomienia silnika lub jego gaśnięcie podczas jazdy. Najlepiej będzie jak zrobisz logi dynamiczne grup : 003 z 011 i 008 z 010 i wkleisz tu linki do nich.
Brak mocy w całym zakresie obrotów
: pt sie 19, 2011 11:03
autor: Bart93
Robi sie
) dostarcze jeszcze dziś
Brak mocy w całym zakresie obrotów
: pt sie 19, 2011 20:03
autor: Bart93
No i niestety mam problem , mianowicie nie zapisują mi sie logi na dysku a ostatnio sie zapisywało
poczytam w czym problem i wstawie jutro
Brak mocy w całym zakresie obrotów
: pt sie 19, 2011 20:16
autor: Sztomel
Problem zapewne nastąpił po ściągnięciu nowej wersji zabezpieczeń Twego kompa - ostatnio Avast miał taką akcję więc przed otwarciem programu VAG-COM trzeba najpierw wybrać w oknie dialogowym Avasta w polu wyboru - "Możliwe Działania : Otwórz normalnie" a nie "Otwieraj w środowisku izolowanym [sandbox]" i dopiero kliknąć na OK. Wtedy logi zapiszą się normalnie a w przeciwnym razie nie zapiszą się wcale.
Brak mocy w całym zakresie obrotów
: pt sie 19, 2011 20:21
autor: Bart93
to jade je zrobić
za 20 min bedą
dzięki
Brak mocy w całym zakresie obrotów
: pt sie 19, 2011 21:02
autor: Bart93
Proszę oto logi dynamiczne grup : 003 z 011 i 008 z 010
http://vaglog.rtnet.pl/bartstunter13_55045.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.rtnet.pl/bartstunter13_55046.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Brak mocy w całym zakresie obrotów
: pt sie 19, 2011 21:42
autor: munior
Sztomel pisze:Problem zapewne nastąpił po ściągnięciu nowej wersji zabezpieczeń Twego kompa - ostatnio Avast miał taką akcję więc przed otwarciem programu VAG-COM trzeba najpierw wybrać w oknie dialogowym Avasta w polu wyboru - "Możliwe Działania : Otwórz normalnie" a nie "Otwieraj w środowisku izolowanym [sandbox]" i dopiero kliknąć na OK.
Hehe ... masz rację
Sztomel, sam niedawno padłem ofiarą nadgorliwości avasta .A co do problemu kolegi z brakiem mocy to proponuję wymienić przepływomierz ,bo ewidentnie widać w logach że nie domaga
Brak mocy w całym zakresie obrotów
: pt sie 19, 2011 21:50
autor: Bart93
Prosze jeszcze innych o sugestie. Munior dzieki bede miał to na uwadze
pozdrawiam
Brak mocy w całym zakresie obrotów
: sob sie 20, 2011 11:25
autor: MD2
przeciez Munior napisał ci ze masz przepływomierz do wymiany !!!!
Myslisz ze inni cos innego wymyslą na niedomagania twojego auta????
Brak mocy w całym zakresie obrotów
: sob sie 20, 2011 12:16
autor: Bart93
Może grzeczniej troche , sztomel napisał żebym wstawił logi wiec chce też jego opinie zobaczyć.
Brak mocy w całym zakresie obrotów
: sob sie 20, 2011 15:26
autor: Bart93
Dobra przepływka zmieniona auto stało sie troszke żwawsze
ale wciąż nie ma tego co być powinno. Co zaradzicie z tym zaworkiem
?
Re: Brak mocy w całym zakresie obrotów
: sob sie 20, 2011 18:19
autor: Bart93
Panowie znalazłem powód błedu 01237 31-00. Otóż pomierzyłem dokładnie kabel dot. zaworu na całej drodze do ecu i nigdzie nie jest przerwany, ALE zmierzyłem go też pod względem napięcia no i tu już nie jest fajnie bo napiecie wynosi 0.00v
ktoś zrobił tam patent i nacioł za zaworem kabelek (od n109 czarno biały) i wplątał tam jakiś kabel, zaizolował i ten kabelek ma swoją mete zaraz za kostką stacyjki i w ten sam sposób połączony jest z kablem czarno niebieskim z grubszym pasem czarnym. I tu jest powód błedu , ktoś pominoł ecu tym kablem , ale dobrze bo tak to chociaż auto wogole jeździ. Panowie prosze pomóżcie co jest powodem braku napiecia na wylocie z ecu kabla do n109?
z góry dziekuje i pozdrawiam.
Brak mocy w całym zakresie obrotów
: ndz sie 21, 2011 11:58
autor: Sztomel
Wygląda na to, że ktoś podał w ten sposób zasilanie na "lewo" na N109 po włączeniu zapłonu. Musisz przywrócić teraz instalację do poprzedniego stanu a przy okazji sprawdź czy przekaźnik 109 nie jest walnięty i czy ktoś pod nim nie zmostkował pinów i nie połączył ich przez stacyjkę.