Strona 1 z 1

Napinacz paska wielorowkowego

: czw sie 11, 2011 12:09
autor: tzebrowski
Witam

Pacjent to golf IV (1.9TDI 66kw,alh, z klimą). Czy napinacz paska wielorowkowego powinien się grzać (jego ramie)? Od jakiegoś czasu dochodzą dziwne odgłosy z jego strony (świerszczenie, grzechotanie). Czy to wskazuje na jego koniec? Z góry dziękuje za wszelką pomoc.


Pozdrawiam
Tomek

Napinacz paska wielorowkowego

: czw sie 11, 2011 12:56
autor: owieczka
Temperatura to normalny objaw pracującej części. Pod warunkiem, że nie rozgrzewa się do "czerwoności" Jeżeli dochodzą z niego, konkretnie z niego dziwne odgłosy to pora go wymienić. Koszt maks ok 250 zł. Tylko czy na pewno to jest napinacz paska wilorowkowego? Mi piszczało coś w tamtych okolicach po nocy. Po przejechaniu ok 10 km piszczenie ustawało i cały dzień był spokój. Okazało się, że piszczała rolka napinająca, ale rozrząd

Napinacz paska wielorowkowego

: czw sie 11, 2011 16:29
autor: djsysieek_mk4
Naciśnij palcem na amortyzatorek napinacza paska wielorowkowego jak grzechotanie ustanie to znak ze jest do wymiany i przy okazji wymień pasek wielorowkowy najlepiej contitech i sprawdz wszytkie rolki, bo moze któraś doprowadziła do zuzycia napinacza. ( ja u siebie tak miałem) pozdrawiam :bajer:

Re: Napinacz paska wielorowkowego

: czw sie 11, 2011 16:46
autor: tzebrowski
Zauważyłem ze jest na odwrót, jak dotknę amortyzatorka to grzechotanie wzmaga się. Czy to oznacza, że pasek napinacz nie jest uszkodzony?

Re: Napinacz paska wielorowkowego

: pt sie 12, 2011 17:29
autor: tzebrowski
Korekta. Po docisnieciu faktycznie grzechotanie ustaje.

Re: Napinacz paska wielorowkowego

: pt sie 12, 2011 19:19
autor: daniel.wwe
tzebrowski pisze:Korekta. Po docisnieciu faktycznie grzechotanie ustaje.
No to napinacz do wymiany. U siebie też tak maiłem... Grzechotało, grzechotało, aż w końcu się wkurzyłem i wymieniłem na nowy.. teraz błoga ciiiiiisza :bigok:

Napinacz paska wielorowkowego

: pt sie 12, 2011 19:37
autor: wesol
moze nie tyle co napinacz ale zapewne ten tlumik gazowy co na nim jest. Swego czasu byla to czesci niedostepna osobno ale teraz widzialem ze idzie ja dostac. Rolki sprawdzic ewentualnie jak im nic nie jest to dolozyc smaru do lozysk, zalozyc, nowy ten silownik/tlumik na napinacz i heja. Ewenetualnie duze drgania moze powodwac zacierajace sie sprzegielko alternatora. Mi to dziadostwo rozwalilo ramie na napinaczu a u kuzyna to trzy nowe napinacze uszkodzilo.

Napinacz paska wielorowkowego

: sob sie 13, 2011 03:40
autor: daniel.wwe
wesol pisze:Swego czasu byla to czesci niedostepna osobno ale teraz widzialem ze idzie ja dostac.
Ja pytałem się w 3 sklepach i niestety nie dało rady tego dostać oddzielnie :-( więc musiałem kupić całość, ale być może teraz już można kupić to oddzielnie
wesol pisze:moze nie tyle co napinacz ale zapewne ten tlumik gazowy co na nim jest.
i zapewne tak jest... u mnie też napinacz był dobry tylko tłumik dał :ass:

Napinacz paska wielorowkowego

: pn sie 29, 2011 11:38
autor: Maks2605
Witam,

Jeżeli ktoś byłby zainteresowany samym tłumikiem, mogę coś takiego załatwić. Koszt w granicach 75-80 zł / szt.

Pozdrawiam