Strona 1 z 1

Pomoc w ukonczeniu projektu AHF TDI

: sob sie 06, 2011 21:26
autor: Pacio19
Panowie projekt juz na ukonczeniu silnik (golf 4 AHF 1999)poskladany na ta chwile siedzi w nim
-Gt2256v + IC wszystko orurowane polaczone czujniki podcisnienia itp,
-Nowa uszczelka , sruby ARP, nowe zawory sprezynki szklani, walek 260 stopni od Debilas Dynamics,
- Wtryski Bosio Race 520 Stage 2, Pompa 10->11mm (po przerobce)<
- rozwiercone i spolerowane kanaly dolot/wydech
-kolektor ARL + dolot K&N 57i
-nowy rozrzad komplet, swiece zarowe, termostat itp.
-Oliwa Motul 8100 excess
-Map sensor 3 bar
-Wydech pelen przelot 3,5 cala na customowym kolektorku+ downpipe

Wczoraj i dzis byla proba odburzenia i jest Problem dlatego potrzebuje waszej pomocy:

Auto kreci kopci ale nie chce odburzyc,
VAG-COM nie wykazuje zadnych bledów co udalo mi sie zaobserwowac do dawka paliwa na pompie cos nie tego podczas krecenia powinno byc 3-9 a jest 30+ przestawilem nastawnik w jedna strone do koncs 30+mg przestawilem w druga do konca 30+mg O CO KAMAN?

Obrazek

Domyslam sie ze powodem ze nie pali jest wlasnie dawka czy mam racje?

Dolaczam foto z VAGA podczas zrobione krecenia.

Obrazek

Obrazek

Z Góry dziekuje za pomoc!

Pomoc w ukonczeniu projektu AHF TDI

: sob sie 06, 2011 21:42
autor: KamilP
Weź wstaw te obrazki na jakiś normalny serwer ..

Pomoc w ukonczeniu projektu AHF TDI

: ndz sie 07, 2011 04:21
autor: Pacio19
Przesylam jeszcze raz fotki bo tamten serwer cos nie bardzo :/

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Pomoc w ukonczeniu projektu AHF TDI

: ndz sie 07, 2011 11:50
autor: Adamm
Pacio19, gratuluj takiego machania nastawnikiem, jakby odpalilo to by polecialo po obrotach ....

po pierwsze ustaw go najblizej rozrzadu a potem lekko przesun mniej wiecej na srodek, przkrec, poluzuj naketki na wtrykach i krec poki nie pojawi sie paliwo.

druga sprawda to kat wtrysku, moze byc nieustawiony i wtedy tez bedzie problem z odpaleniem,

na upartego mozesz sprobowac odpalic na samostart, i jak odpali to sprawdzisz dawke i kat , jesli nie odpali to sprobuj przestawic lekko nastawnik w prawo, dotad az bedzie chodzil, i wtedy sprawdz kat wtrysku