Strona 1 z 1

Po zmianie nurników słabszy 1.6td

: sob sie 06, 2011 09:49
autor: mr_jaru
witam. brykałem się z metalicznym stukaniem pompy wtryskowej wiec zmieniłem nurniki z pompy pochodzącej od renault 11mm( nurniki są całe a nie tak jak oryginalne VW które posiadają zaworki). na pewno co zauważyłem po zmianie to to ze silnik cicho pracuje ,nie ma już metalicznego pukania,większa regulacja dawki. są tez minusy,mianowicie wolno schodzą obroty mimo zmniejszenia dawki. gdy reguluje wydatek do momentu zwiększania obrotów silnik wolno schodzi z obrotów,gdy cofnę trochę bardziej dźwignię to mam dziurę w gazie. zauważyłem też że turbina później wstaje(wcześniej wstawała koło 2200tys/obr i pompowała max przy 3000tys/obr , teraz pompuje max przy 3500tys/obr). teraz pytanie do was czy da się to ogarnąć czy będę musiał wrócić do starych nurników i borykać się ze stukającą pompą

Po zmianie nurników słabszy 1.6td

: ndz sie 07, 2011 07:00
autor: Michał_1977
Co to za pompę masz,że aż tak stuka?
Jeżeli seryjna,to może wystarczy poprawić kąt wtrysku i polepszy się...
Puki co,wróć do poprzednich króćców,bo w ten sposób nie ogarniesz tego problemu.Ja kiedyś też coś podobnego zrobiłem,owszem,silnik ciszej pracował,ale przestał jechać... :bajer:

Po zmianie nurników słabszy 1.6td

: ndz sie 07, 2011 16:57
autor: mr_jaru
moj tez przetał jechac po tym zabiegu i mam problem z wydatkiem. pompa zwykła od sb. moze problemem jest wywalony dystans miedzy głowiczką a korpusem pompy. zmiana konta wtrysku nic nie daje