Po zmianie nurników słabszy 1.6td

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mr_jaru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
Lokalizacja: Zamość/Wrocław
Kontakt:

Po zmianie nurników słabszy 1.6td

Post autor: mr_jaru » sob sie 06, 2011 09:49

witam. brykałem się z metalicznym stukaniem pompy wtryskowej wiec zmieniłem nurniki z pompy pochodzącej od renault 11mm( nurniki są całe a nie tak jak oryginalne VW które posiadają zaworki). na pewno co zauważyłem po zmianie to to ze silnik cicho pracuje ,nie ma już metalicznego pukania,większa regulacja dawki. są tez minusy,mianowicie wolno schodzą obroty mimo zmniejszenia dawki. gdy reguluje wydatek do momentu zwiększania obrotów silnik wolno schodzi z obrotów,gdy cofnę trochę bardziej dźwignię to mam dziurę w gazie. zauważyłem też że turbina później wstaje(wcześniej wstawała koło 2200tys/obr i pompowała max przy 3000tys/obr , teraz pompuje max przy 3500tys/obr). teraz pytanie do was czy da się to ogarnąć czy będę musiał wrócić do starych nurników i borykać się ze stukającą pompą


jaru

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14296
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Po zmianie nurników słabszy 1.6td

Post autor: Michał_1977 » ndz sie 07, 2011 07:00

Co to za pompę masz,że aż tak stuka?
Jeżeli seryjna,to może wystarczy poprawić kąt wtrysku i polepszy się...
Puki co,wróć do poprzednich króćców,bo w ten sposób nie ogarniesz tego problemu.Ja kiedyś też coś podobnego zrobiłem,owszem,silnik ciszej pracował,ale przestał jechać... :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
mr_jaru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
Lokalizacja: Zamość/Wrocław
Kontakt:

Po zmianie nurników słabszy 1.6td

Post autor: mr_jaru » ndz sie 07, 2011 16:57

moj tez przetał jechac po tym zabiegu i mam problem z wydatkiem. pompa zwykła od sb. moze problemem jest wywalony dystans miedzy głowiczką a korpusem pompy. zmiana konta wtrysku nic nie daje


jaru

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości